Sosial şəbəkələrdə reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü başladı
Snapchat, Meta və TikTok kimi sosial şəbəkələr reklamsız ödənişli abunəliklər təqdim edir. Marketoloqlar yeni strategiyalara uyğunlaşmalıdırlar.

Sosial şəbəkələrdə reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü başladı
AdExchanger-ə istinadən Mediahub.az xəbər verir ki:
Reklamsız ödənişli abunəliklər dövrü sosial şəbəkələrdə başladı
Sosial şəbəkələr istifadəçilərə reklamsız məzmuna çıxış təklif edən ödənişli abunəlikləri getdikcə daha çox tətbiq edir.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Reklamsız abunəliklərin tətbiqi
Snapchat 2022-ci ildə ödənişli abunəlik tətbiq edən ilk platformalardan biri oldu. Ayda $3,99 dəyərində olan Snapchat+ planı eksklüziv funksiyalara çıxış imkanı verir, lakin reklamları tamamilə aradan qaldırmır. 2024-cü ilin avqustunda Snapchat+ abunəçilərinin sayı 11 milyona çatıb ki, bu da 2023-cü ilin sentyabrı ilə müqayisədə 6 milyon çoxdur.
Meta, 2023-cü ilin sonunda Avropada $14 aylıq abunə haqqı ilə Facebook və Instagram-da reklamsız istifadəyə imkan verən planını elan etdi. TikTok isə ayda $4,99 dəyərində reklamsız abunəlik test edir, Snapchat isə $10,50-lik yeni plan tətbiq edib. YouTube Premium isə artıq dünya üzrə 100 milyon abunəçiyə çatıb.
Marketinq və reklam strategiyalarına təsiri
Reklamsız ödənişli abunəliklərə keçid edən istifadəçilərin sayının artması ilə marketoloqlar uyğunlaşmalı olacaqlar. Belə istifadəçilərlə əlaqəni saxlamağın ən açıq yollarından biri influenserlərlə əməkdaşlıq etməkdir. Influencer tərəfindən yaradılan məzmun reklam kimi deyil, orqanik olaraq görünəcək. Lakin influenserlər, belə istifadəçilərə çıxış üçün daha yüksək ödəniş tələb edə bilərlər, çünki bu məzmundakı reklam linkləri məhdud olacaq.
Marketoloqlar, həmçinin birinci səviyyəli məlumatların (first-party data) toplanmasına diqqət yetirərək, müştərilərlə birbaşa münasibətlər qurmağa çalışa bilərlər. Bu, kiçik və orta müəssisələr (SMB) üçün çətin ola bilər, çünki məlumatların idarəedilməsi platformalarının tətbiqi və idarə olunması üçün resurslar kifayət etməyə bilər.
Platformalarla tərəfdaşlıq və digər reklam kanalları
Geniş kütləni hədəfləyən reklamverənlər birbaşa platformalarla işləməlidirlər. Məsələn, Meta, reklamsız abunəliklərin artmasından faydalanaraq mesajlaşma həllərindən, məsələn, çat funksiyasına keçid edən elanlardan istifadə edir. Bu, marketoloqlara telefon nömrələri vasitəsilə müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni davam etdirməyə imkan verir.
Alternativ olaraq, tətbiqlərdə və oyunlarda reklam, sosial platformalarda olduğu kimi effektiv ola bilər və bəzən daha ucuz başa gələ bilər. Bu, Cooking Dash və BuzzFeed-in Tasty kimi kulinariya oyunları və tətbiqlərini əhatə edir.
Naməlum gələcək
Bir çox istifadəçi reklamsız məzmuna çıxış üçün pul ödəməyə hazır olsa da, marketoloqlar üçün hələ də imkanlar mövcuddur. Lakin bəzi ödənişli abunəliklər gözləntiləri doğrultmaya bilər. Məsələn, Avropa İttifaqının qanunvericiləri Meta-nın “ödə və ya razılaş” prinsipinə əsaslanan biznes modelindən narazılığını ifadə ediblər ki, bu da abunəliklərin uğuruna təsir göstərə bilər.
Sosial şəbəkələr reklamsız abunəliklərə yönəlir, digər populyar kanallar, məsələn, axın platformaları isə əksinə, reklamı daxil etməyə başlayır. Məsələn, əvvəllər reklamsız fəaliyyət göstərəcəyini vəd edən Netflix, indi onu xidmətlərinə daxil etməyi nəzərdən keçirir.
Açar terminlər
- Reklamsız abunəliklər — reklamsız məzmuna çıxış imkanı verən ödənişli xidmətlər.
- Birinci səviyyəli məlumatlar (First-party data) — şirkətlər tərəfindən müştərilərlə birbaşa qarşılıqlı əlaqələrdən toplanan məlumatlar.
- Ödə və ya razılaş modeli — istifadəçiləri ya abunəlik ödənişi etməyə, ya da reklamlara razı olmağa məcbur edən biznes modeli.
Siz də öz fikirlərinizi bildirmək üçün Mediahub.az izləyin!
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






