Trenitalia Almaniyada sürətli qatarlarda DB-yə rəqib olur - 2026 planları açıqlandı
Trenitalia 2026-da Almaniyanın sürətli dəmir yolu bazarına daxil olur və Deutsche Bahn-ın illərlə davam edən üstünlüyünü sarsıda bilər.
Trenitalia 2026-da Almaniyanın sürətli qatar bazarına daxil olur - rəqabət başlayır
«Travel and Tour World» məlumatına görə, İtaliyanın dövlətə məxsus Trenitalia şirkəti 2026-cı ildən Almaniyanın yüksək sürətli dəmir yolu bazarına daxil olaraq Deutsche Bahn-ın uzun illik üstünlüyünü sarsıtmağa hazırlaşır. Bu addım Avropa dəmir yolu sektorunda, necə deyərlər, yeni mərhələ açır.
Trenitalia-nın törəmə şirkəti Netinera Almaniya üçün 14-ə qədər uzun məsafəli yüksək sürətli qatar almağı planlaşdırır. İlk qatarlara 2027-ci ilin dekabrınadək gəlməsi gözlənilir və onlar hazırda DB-nin ICE xətti tərəfindən inhisara alınmış ən gərgin marşrutlarda işləyə bilər.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Şirkət Almaniyada italyan üslubunu, sürəti və rahatlığı birləşdirən xidmət təqdim etmək niyyətindədir. Amma sual yaranır: sıxlığın, gecikmələrin və məhdud infrastrukturun olduğu bir şəbəkə bu dəyişikliklərə hazırdırmı? Mütəxəssislər bildirir ki, Almaniyanın ən gəlirli marşrutları artıq həddindən çox yüklənib.
Deutsche Bahn uzun illər Almaniyada yüksək sürətli marşrutların təxminən 95 faizinə nəzarət edib. FlixTrain isə bəzi xəttlərdə işləsə də, geniş şəbəkə ilə rəqabət apara bilmir. Trenitalia-nın məşhur Frecciarossa qatarlarının gəlişi isə oyunun qaydalarını dəyişə bilər.
İtalyan operatoru hesab edir ki, özünün təcrübəsi və xidmət keyfiyyəti Almaniyada da uğur gətirəcək. Bir sözlə, rəqabət sərtləşəcək, sərnişin seçimləri artacaq və qiymətlərin aşağı düşməsi mümkündür.
Bu addım həm də Avropa İttifaqının dəmir yolu bazarının liberallaşdırılması siyasətinə uyğun gəlir. Əgər layihə uğurlu olarsa, digər operatorlar da Almaniya bazarına daxil ola bilər.
Nəticədə Almaniyada və bütövlükdə Avropada daha rəqabətli, daha çevik və sərnişin yönümlü dəmir yolu sistemi formalaşa bilər. Əslində bu sual hələ açıq qalır: yeni rəqabət Almaniyanın çətinliklə işləyən infrastrukturunu silkələyəcəkmi?
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

