McDonald’s bahalaşdı - aşağı gəlirlilər niyə restoranı tərk edir?

ABŞ-da McDonald’s-da qiymətlərin sürətli artımı aşağı gəlirli ailələrin axınını azaldıb. Analitiklər səbəbləri izah edir və tendensiyanın davam edəcəyini bildirirlər.

22.11.25 - 08:46
 0  2
McDonald’s bahalaşdı - aşağı gəlirlilər niyə restoranı tərk edir?
ABŞ-da McDonald’s restoranında müştəri axını və bahalaşma fonu @independent.co.uk

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

ABŞ-da McDonald’s-ın ucuz menyusu bahalaşma fonunda cazibəsini itirir

«Independent» yazır ki, ABŞ-da McDonald’s-da qiymətlərin sürətli artımı artıq aşağı gəlirli ailələri restorandan uzaqlaşdırır. Bir vaxtlar şirkətin əsas dayağı sayılan bu müştərilər indi hətta «McValue» menyusunu belə baha hesab edirlər.

2000-ci illərdə təqdim edilən «Dollar Menu» uzun müddət McDonald’s-ın ucuz seçimlərinin simvolu idi. Amma zaman keçdikcə menyu «Dollar Menu & More» adlanmağa başladı və qiymətlər addım-addım qalxdı. Bir sözlə, əvvəlki müştəri qrupu yavaş-yavaş uzaqlaşdı.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Şirkətin baş direktoru Kristofer Kempçinski bildirib ki, aşağı gəlirlilər arasında restoran ziyarətləri ikirəqəmli faizlə azalıb. Əvəzində yüksək gəlirlilər daha çox gəlməyə başlayıb. Analitik Adam Cofson deyir: «McDonald’s-da qiymətlər elə qalxıb ki, bəzi ailələr üçün “Happy Meal” belə əlçatmazdır».

İqtisadçılar bu mənzərənin daha geniş bir tendensiyanın göstəricisi olduğunu deyirlər: varlı amerikalılar sərbəst xərcləyir, azgəlirlilər isə qənaət edirlər. Qısası, ciblərdə gərginlik var.

Restoran sektorunda qiymətlər il ərzində 3.2 faiz artıb və bu, inflyasiya göstəricisindən bir qədər yüksəkdir. Moody’s Analytics mütəxəssisi Marisa DiNatale bildirib ki, qiymət artımı hələ dayanmayacaq.

Hesabata görə, Tramp administrasiyasının tətbiq etdiyi gömrük rüsumları daha çox aşağı gəlirlilərə təsir edib, çünki onlar gəlirlərinin böyük hissəsini xidmət deyil, bilavasitə mallara xərcləyirlər.

2019-2024-cü illərdə McDonald’s menyusundakı orta qiymətlər 40 faiz artıb. Məsələn, 2019-da «Big Mac» 4.39 dollar idisə, 2024-də 5.29 dollara yüksəlib. 10-luq «McNuggets Meal» isə 7.19-dan 9.19 dollara qalxıb.

Şirkət bahalaşmanı ət və digər ərzaq məhsullarının qiymətinin yüksəlməsi, eləcə də əməkhaqlarının artması ilə izah edir. McDonald’s bildirir ki, işçi maaşları 2019-dan bəri 40 faiz, ərzaq xərcləri isə 35 faiz yüksəlib.

Bütün bunlara baxmayaraq, maliyyə direktoru İan Borden deyib ki, şirkət xərcləri nəzarətdə saxlamağı bacarıb: «Təchizat zəncirimizin gücü sayəsində ət üzrə xərclərimiz digər şirkətlərlə müqayisədə daha az artıb».

McDonald’s son illərdə müxtəlif endirim paketləri ilə müştəriləri geri qaytarmağa çalışıb: 5 dollarlıq kombinasiya, 1 dollarlıq əlavə menyu və digər təşviqat proqramları şirkətə qismən müsbət təsir göstərib. Üçüncü rübün nəticələrinə görə satışlar 2.4 faiz artıb.

Nəhayət, doqquz il sonra menyuya qaytarılan məşhur «Snack Wrap» yay aylarında böyük maraq yaradıb. Tibinə baxın: satışın ilk günündə restoranlara axın 15 faiz artıb. 2.99 dollara satılan bu məhsul bir növ nostalji dalğası kimi təsir göstərib.

Digər aksiyalar - 8 dollarlıq «Big Mac» paketi və ya 5 dollarlıq «Sausage McMuffin» - eyni effekti verməsə də, sentyabrın 18-də Milli Çizburger Günündə 50 sentlik ikili çizburger böyük kütlə cəlb edib.

Əslində sual hələ açıq qalır: bahalaşma davam edərsə McDonald’s ucuzluğun simvolu statusunu necə qoruyacaq?

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.