Nvidia gəlirinin 39%-i cəmi iki müştəridən asılıdır
Nvidia rüblük hesabatında 46,7 mlrd dollar gəlir açıqladı. Amma məlum oldu ki, bunun 39%-i cəmi iki müəmmalı müştərinin payına düşür.

Nvidia gəlirinin 39 faizi müəmmalı iki müştərinin payına düşür
«neowin» xəbər verir ki, Nvidia rüblük maliyyə hesabatında 46,7 milyard dollar gəlir elan edib. Şirkət H20 modellərini Çinə göndərməsə də, nəticələr bazar gözləntilərini üstələyib. Ən diqqətçəkən məqam isə odur ki, bu gəlirin 39 faizi cəmi iki müştəri tərəfindən təmin olunub.
ABŞ Qiymətli Kağızlar və Birja Komissiyasına (SEC) təqdim edilən hesabatda göstərilir ki, ikinci maliyyə rübündə gəlirin 23%-i «Müştəri A», 16%-i isə «Müştəri B» hesabına olub. Başqa sözlə, 46,7 milyard dolların 18,2 milyardı yalnız bu iki müştərinin payına düşür.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Maliyyə ilinin ilk yarısında həmin müştərilərin payı ümumi gəlirin 35%-nə çatıb. Üstəlik, daha dörd müştəri də birlikdə 46%-lik pay təşkil edib. Beləliklə, cəmi altı müştəri Nvidia gəlirinin 81 faizini formalaşdırıb.
Şirkətin izahına görə, adları açıqlanmayan bu müştərilər «birbaşa» alıcılar – yəni OEM-lər, sistem inteqratorları və distribyutorlardır. Əsas bulud xidmətləri təminatçıları, məsələn, Google Cloud, AWS və Microsoft Azure isə dolayı müştəri sayılır, çünki Nvidia məhsullarını məhz bu tərəfdaşlardan alırlar.
Ekspertlər bildirir ki, yalnız bir neçə böyük müştəriyə yüksək asılılıq şirkət üçün risk ola bilər. Amma Nvidia optimist görünür və növbəti rübdə gəlirin 54 milyard dollar səviyyəsinə qalxacağını proqnozlaşdırır – Çinə H20 göndərişləri olmadan.
Bütün bunlar fonunda əsas sual açıq qalır: «Müştəri A» və «Müştəri B» əslində kimdir?
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






