Çində EREV satışları zəifləyir - Li Auto beş ay ardıcıl geriləyir
Çində EREV satışları ardıcıl üç ay azalıb, Li Auto beş ay geriləyib. Səbəb - təmiz elektrikli avtomobillərin daha uzun məsafə və sürətli yüklənməsi.
Çində EREV satışları azalır - Li Auto beş ay ardıcıl geriləyir
«CarNewsChina» xəbər verir ki, Çində uzadılmış məsafəli elektrik avtomobillərinin (EREV) satışları üç ay ardıcıl azalıb. İyul-sentyabr 2025 dövründə satılan 106,9 min, 97,4 min və 105 min ədəd avtomobil ötən ilə nisbətən 7-13 faiz azalmadır.
EREV modeli ilə bazara yön verən Li Auto-nun satışları isə artıq beş ay ardıcıl azalır. Halbuki bu seqment 2021-2024-cü illərdə illik 200 faizdən çox artımla Çinin yeni enerji avtomobilləri bazarının əsas hissəsinə çevrilmişdi.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Li Auto 2019-cu ildə təqdim etdiyi Li One modeli ilə şəhər içi elektrik, uzaq məsafədə isə yanacaqdan enerji istehsalı prinsipi əsasında texnoloji əsas yaratmışdı. Sonradan Aito, Deepal, Leapmotor və digər markalar bu bazara daxil oldular. 2024-cü ildə satışlar 1 milyonu keçmişdi.
2025-ci ildə isə artım dayandı. Li Auto diqqətini tam elektrik modellərə yönəldib, rəqiblər isə yeni EREV-lər təqdim edir: Aito M7, IM LS6, Leapmotor D19, XPeng X9 və s. Hətta Buick və Mazda kimi birgə müəssisələr də bu istiqamətə qoşulublar.
Səbəb aydındır - təmiz elektrikli avtomobillər artıq daha uzun məsafəyə malikdir. Yeni modellərin orta məsafəsi 500 km-dən, bəzilərində isə 700 km-dən çoxdur. Üstəlik, 2024-cü ilin sonunda Çində 12,8 milyon yükləmə nöqtəsi fəaliyyət göstərirdi, onların çoxu 120-180 kVt sürətli stansiyalardır. Batareya qiymətləri isə sürətlə ucuzlaşır.
Belə olan halda EREV-lərin əsas üstünlüyü - məsafə qorxusunun azaldılması - artıq aktuallığını itirir. Yeni modellər buna görə «böyük batareya, kiçik yanacaq çəni» prinsipinə keçir. Məsələn, IM LS6 variantı 66 kVtsaata malik batareya ilə 450 km, Leapmotor D19 isə 80 kVtsaatla 500 km məsafə qət edə bilir.
Bazarda fikir ayrılığı yaranıb: bəziləri böyük batareyanın sürücüyə üstünlük verdiyini, digərləri isə bunun resurs israfı və əlavə xərc olduğunu deyir. Çin Avtomobil Satıcıları Assosiasiyasının nümayəndəsi Cui Donqşu isə hesab edir ki, belə sistemlər yalnız orta və yüksək seqment modellərdə səmərəlidir.
Bir sözlə, EREV texnologiyası yeni mərhələyə keçir. Təmiz elektrik avtomobilləri daha uzaq məsafə qət etdikcə və daha sürətli yükləndikcə, yanacaq generatoru da öz rolunu itirir. Bəs gələcəkdə bu modellər bazarda qalacaqmı? Əslində bu sual hələ açıq qalır.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

