Çin avtomobil nəhənglərinin yüksəlişi: BYD və yerli brendlər hakimiyyətə gəlir

Çin avtomobil sənayesi dövlət dəstəyi və texnologiya transferi ilə böyük sıçrayış edib - BYD və yerli brendlər indi bazara rəhbərlik edir.

30.10.25 - 09:18
 0  2
Çin avtomobil nəhənglərinin yüksəlişi: BYD və yerli brendlər hakimiyyətə gəlir
Şanxayın avtomobil magistralında sıx hərəkət - Çin avtomobil sənayesinin simvolu @caranddriver.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Çin avtomobil istehsalçılarının yüksəlişi - yerli markalar bazara rəhbərlik edir

«Car and Driver» yazır ki, Çin avtomobil istehsalçıları bir vaxtlar kiçik oyunçular sayıldığı bazarda indi tamamilə dominant gücə çevrilib. 2001-ci ildə cəmi 700 min avtomobil satılan ölkədə 2025-ci ildə bu rəqəm 30 milyonadək yüksələcək.

Uzun illər Çin bazarını «Volkswagen», «General Motors» kimi xarici nəhənglər idarə edirdi. Məsələn, VW Group-un Çində gəlirləri 2006-cı ildə 143 milyon dollardan 2011-ci ildə 3,4 milyard dollara çatmışdı. Lakin vəziyyət dəyişdi: indi hər üç yeni avtomobildən ikisi yerli brendlərə məxsusdur.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Mütəxəssislər hesab edir ki, Çin bunu təsadüfən etməyib. Dövlət avtomobil və batareya sənayesini strateji sahə elan edib. 1979-cu ildə qəbul olunan ortaq müəssisə qanunu xarici istehsalçıları yerli tərəfdaşlarla işləməyə məcbur etdi. Texnologiya transferi tədricən Çin şirkətlərinin xeyrinə çevrildi.

2009-cu ildən başlayaraq hökumət elektrik və hibrid avtomobil istehsalına subsidiya verdi. «General Motors» və «Nissan» kimi şirkətlərin etirazına baxmayaraq, onlar da bu prosesə qoşulmalı oldular. Nəticədə yerli brendlər batereya və çip texnologiyalarına yiyələndi.

Professor Uşa Heyli qeyd edir ki, BYD kimi şirkətlər bu biliklər sayəsində istehsal gücünü 80-85 faiz səviyyəsində saxlayır, qiymətləri 30 faiz azaldaraq bazarda mövqeyini möhkəmləndirir. Dövlət dəstəyi və daxili istehsal zənciri sayəsində Çin markaları həm sürətli, həm çevikdir.

Qərb şirkətləri bürokratiya və siyasi məhdudiyyətlərlə mübarizə apararkən, Çin istehsalçıları yeni texnologiyaları rekord müddətdə avtomobillərinə tətbiq edir. Məsələn, 2014-cü ildə VW Çində 3,68 milyon avtomobil satmışdı, indi isə BYD onu 900 min ədəd qabaqlayıb.

ABŞ-ın Çin məhsullarına qarşı yüksək rüsumları sayəsində Çin markalarının o bazarda şansı azdır. Amma Avropa və Birləşmiş Krallıqda vəziyyət fərqlidir: 2025-ci ilin ilk yarısında yeni avtomobil qeydiyyatlarının 5,1 faizi Çin brendlərinə məxsus olub. Bu, bir il əvvəlkindən iki dəfə çoxdur.

Ekspertlər hesab edir ki, bu templə davam etsə, beş il ərzində Çin istehsalçıları Avropa bazarının əksəriyyətini ələ keçirə bilər. Bir sözlə, uzaqgörən dövlət siyasəti və texnologiya transferi Çinin avtomobil sənayesini zirvəyə daşıdı.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.