1999 «Saab 9-3 Viggen» - güclü, ancaq inadkar sedandır

«Saab 9-3 Viggen» 225 at gücü, güclü turbo və cəlbedici dizaynla seçilir. Amma ön ötürücüsü sükanı az qala «rəqsə» gətirir.

30.10.25 - 09:15
 0  2
1999 «Saab 9-3 Viggen» - güclü, ancaq inadkar sedandır
1999-cu il «Saab 9-3 Viggen» modelinin test zamanı görüntüsü @caranddriver.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

«Saab 9-3 Viggen» - güclü, amma idarəsində ehtiyat tələb edən İsveç ildırımı

«Car and Driver» xəbər verir ki, 1999-cu ildə təqdim olunan «Saab 9-3 Viggen» markanın ən sürətli modeli sayılırdı. Adını İsveç hava qüvvələrinin «Viggen» qırıcı təyyarəsindən alan bu sedan sözün əsl mənasında ildırım sürətini xatırladırdı.

Avtomobil 2,3 litrlik turbo mühərriklə təchiz edilib və 225 at gücü, 252 funt-fut fırlanma anı təqdim edir. Bu, ön ötürücülü bir sedan üçün təsirli göstəricidir. Saab mühəndisləri mühərrikin cavab sürətini artırmaq üçün elektron idarə sistemlərini yeniləyiblər. Bununla belə, yüksək güc idarəetmədə bəzi «xasiyyətlər» yaradıb.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Testlər zamanı «Viggen» 0-dan 100 km/saata 6,5 saniyəyə sürətlənib. Əla nəticədir, amma sükan altındakı güc, təəssüf ki, bəzən «torq steer» adlanan dartma effektinə səbəb olurdu. Qısası, qaz pedalına əlinizi və sükanı bərk tutun - bu maşın zarafat sevmir.

Asqısı sərt tənzimlənib, lakin gündəlik sürüş üçün yetərincə komfortludur. Böyük təkərlər və yenilənmiş əyləclər də sürüş stabilliyini artırıb. Aerodinamik kuzov elementləri isə hava müqavimətini 8 faiz azaldaraq sürət zamanı sabitlik verir.

Salonda dərin dəstəklə təchiz edilmiş dəri oturacaqlar, metal təsirli konsol və geniş baqaj yerləşdirilib. Arxa oturacaqlar qatlandıqda 46 kub fut yer açılır - idman sedanı üçün kifayət qədər praktikdir.

Bu model ABŞ bazarına cəmi 400 ədəd buraxılıb və onlar hamısı Lightning Blue rəngində olub. Təchizatda avtomatik iqlim tənzimləyicisi, CD pleyer, dəri oturacaqlar və günəş damı standart idi.

Bəs bu maşının «Axilles dabanı» nədir? İdarəetmə zamanı yaranan əzgin sükan effekti. Saab bunu «sürücünün diqqətini tələb edən real sürüş təcrübəsi» adlandırırdı. Bir sözlə, «Viggen» diqqət istəməyən sürücü üçün deyil - bu, idarəsini sevənlər üçündür.

Nəticə? «Saab 9-3 Viggen» əzələ, xarakter və fərqlilik axtaranlar üçün unikal seçim idi. Amma onu sürərkən hər dəfə sükanı möhkəm tutmaq lazımdır - əsl «Skandinaviya ildırımı»!

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.