Sınaqdan keçdi: 2002 Maserati Spyder Cambiocorsa və Ferrari dövrünün başlanğıcı

Maserati Spyder Cambiocorsa 2002 ABŞ bazarında italiyan zövqünün yenidən canlanmasını simvolizə etdi. Ferrari-nin idarəsi ilə marka dirçəldi.

09.10.25 - 08:13
 0  1
Sınaqdan keçdi: 2002 Maserati Spyder Cambiocorsa və Ferrari dövrünün başlanğıcı
2002 Maserati Spyder Cambiocorsa-nın test sürüşü zamanı çəkilmiş görüntü @caranddriver.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

2002 Maserati Spyder Cambiocorsa: brendin əfsanəvi qayıdışı

«Car and Driver» məlumatına görə, 2002-ci ildə təqdim edilən Maserati Spyder Cambiocorsa modeli italyan avtomobil dizaynının yenidən doğuluşunu simvolizə edir. Bu model Ferrari-nin idarəsi altında markanın dirçəliş mərhələsinə çevrildi.

Arxivdən gələn bu araşdırma italyan zövqünü sevənlər üçün xüsusi bir nostaljidir. ABŞ bazarında yüzlərlə avtomobil markası olsa da, klassik italyan dadı – Lancia, Fiat, Bertone, Maserati və Alfa Romeo – hələ də unudulmur. Bu markaların itməsi uzun illər hiss olunmuşdu.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Keçmişdə italyan maşınları keyfiyyət problemləri ilə tənqid olunsa da, Maserati 75 il ərzində dünyanın ən gözəl GT kupelərini və sedanlarını istehsal edib, 500-dən çox yarışda qalib gəlib. Hətta iki dəfə Indianapolis 500-də birincilik Maserati-yə məxsus olub.

1970–80-ci illərdə marka üçün çətin dövr idi. Əvvəl Citroën, sonra isə argentinalı iş adamı və keçmiş yarışçı Alejandro de Tomaso şirkəti idarə etməyə çalışdı. Onun “xalqın Maserati-si” arzusu Biturbo modelləri ilə uğur qazanmadı.

1990-cı illərdə Avropa bazarındakı dəyişikliklərdən sonra Fiat italyan brendlərini birləşdirdi və 1997-ci ildə Maserati tam şəkildə Ferrari-nin tərkibinə keçdi. Bu, markanın bərpasının başlanğıcı oldu.

Ferrari rəhbərliyi Modenadakı zavodu müasirləşdirdi, yeni ötürmə sistemləri və asqılar quraşdırdı. Nəticədə Maserati Spyder Cambiocorsa modern texnologiya ilə təchiz olundu: Skyhook asqısı, 4.2 litrlik V8 mühərrik və uzunmüddətli zəmanət müştərilərə inam bəxş etdi.

Bütün bu yeniliklərə baxmayaraq, bir sual qalırdı: bu yeni nəsil model hələ də əsl italyandırmı? Sınaq bunu təsdiqlədi – qaz ver, mühərrikin səsini dinlə, Skyhook-un reaksiyasını hiss et və anlayacaqsan: bu avtomobil hələ də İtaliya qədər saf və emosionaldır.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.