Li Auto Misir, Qazaxıstan və Azərbaycana rəsmən daxil oldu
Li Auto Misir, Qazaxıstan və Azərbaycanda satışa başlayır. Şirkət paralel ixracın azalmasından sonra qlobal planını sürətləndirir.
Li Auto Misir, Qazaxıstan və Azərbaycan bazarına rəsmən daxil oldu
«CarNewsChina» yazır ki, Çin yeni enerji avtomobili istehsalçısı Li Auto Misir, Qazaxıstan və Azərbaycan bazarlarına rəsmi giriş etdiyini açıqlayıb. Şirkət bunu qlobal genişlənmə strategiyasını sürətləndirməsi kimi qiymətləndirir.
Məlumata görə, bu addım oktyabrda Özbəkistanda ilk xarici səlahiyyətli satış mərkəzinin açılmasından sonra atılıb. Həmin mərkəzdə Li Auto Li L9, Li L7 və Li L6 uzadılmış gediş məsafəli elektrik avtomobillərini satışa çıxarmışdı.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Şirkət yeni daxil olduğu üç bazarda eyni vaxtda üç flaqman modelini - Li L9, Li L7 və Li L6-nı təqdim edəcəyini bildirir. Bir sözlə, satış kanallarının qısa müddətdə ard-arda açılması Li Auto-nun xaricə çıxış tempinin artdığını göstərir. Bəs bu yenilik bizə nə verəcək? Əslində bu sual hələ açıq qalır.
Li Auto eyni zamanda qlobal texniki uyğunlaşmanı gücləndirmək üçün Almaniya və ABŞ-da tədqiqat-inkişaf (R&D) mərkəzləri yaratdığını qeyd edir. Şirkətin planına görə, 2026-cı ildə buraxılması nəzərdə tutulan yeni modellər ilkin R&D mərhələsindən etibarən xarici bazar qaydaları nəzərə alınmaqla layihələndirilir.
Materialda vurğulanır ki, son aylarda Li Auto satışların azalması ilə üzləşib. Çin mediası 36kr-in məlumatına əsasən, oktyabrın ortalarında Pekində üçgünlük qapalı payız strategiya toplantısı keçirilib və burada satışların enməsi, R&D və məhsul strategiyası kimi mövzular müzakirə olunub.
Nəticədə şirkətin avtomobil modellərinə, məhsul təkliflərinə və R&D yanaşmasına düzəliş etmək, beynəlxalq genişlənməni sürətləndirmək və süni zəkaya yatırımı artırmaq qərarı verdiyi bildirilir. Həmin toplantıda Li Auto ən böyük səhvinin «tammiqyaslı beynəlxalq genişlənməni gecikdirmək» olduğunu etiraf edib.
Qeyd olunur ki, Li Auto-nun xaricdəki satışları uzun müddət Rusiya, Yaxın Şərq və Mərkəzi Asiya kimi bazarlara paralel ixrac hesabına qurulmuşdu və bir vaxtlar aylıq ixrac həcmi 4 min ədədə çatırdı. 36kr yazır ki, Çində 450 min yuan (63 min ABŞ dolları) qiymətə satılan Li Auto L9 paralel ixrac yolu ilə Rusiyada 900 min yuana (126 min ABŞ dolları) qədər alıcı tapa bilirdi.
Ancaq mənbəyə görə, bu ilin əvvəlindən Rusiya və bir sıra Mərkəzi Asiya ölkələri məhdudlaşdırıcı siyasətlər tətbiq etməyə başlayıb. Apreldə Rusiyada Çindən Mərkəzi Asiya ölkələri üzərindən Rusiyaya gedən paralel ixrac avtomobilləri üçün bütün ödənilməmiş vergi və rüsumların ödənməsini tələb edən qayda qüvvəyə minib. Bununla da Çin avtomobillərinin əvvəlki aşağı gömrük rəsmiləşdirilməsi üstünlüyü aradan qalxıb və nəticədə Li Auto-nun paralel ixrac həcminin ayda cəmi bir neçə yüz ədədə düşdüyü qeyd olunur.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

