Li Auto Livis ağıllı eynəkləri təqdim etdi - avtomobillə inteqrasiya
Li Auto Livis ağıllı eynəklərini təqdim edib: yüngül çəki, Zeiss linzalar və avtomobillə inteqrasiya. Bəs bu yenilik nə qədər praktikdir?
Li Auto Livis ağıllı eynəklərini təqdim etdi - avtomobillə birbaşa inteqrasiya
«CarNewsChina» məlumatına görə, Li Auto onlayn təqdimatda ilk süni zəka əsaslı Livis ağıllı eynəklərini satışa çıxarıb. Qiymət 1999 yuan - təxminən 280 dollardır. Mənbə: «CarNewsChina»
36 qramlıq Livis eynəyi bazardakı analoq modellərdən 20 faiz yüngüldür. Klassik Wellington üslublu çərçivə üç rəngdə təqdim olunur: qara, boz və zeytun yaşıl. Parlaq və ya mat səth seçimi də var.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Bütün modellər xüsusi hazırlanmış «Zeiss» linzaları ilə təchiz edilib. Linzalar həm HUD görüntüsünü aydın görməyə, həm də Face ID açılışına imkan verir. İstəyə uyğun olaraq fotoqromik və gün eynəyi variantları da mövcuddur.
Eynəyin bütün funksiyaları səs əmri ilə işə düşür. Normal istifadə müddəti 18,8 saatdır. Simsiz enerji qutusunda şarj olunur və Li Auto avtomobillərində sürətli simsiz doldurma dəstəklənir - avtomobilə oturan kimi xüsusi hissəyə qoymaq kifayətdir.
Livis Hengxuan BES2800 əsas idarəetmə çipi və ayrıca ISP görüntü prosessoru üzərində işləyir. SONY IMX681 kamera 12 meqapiksellik foto və 4K video çəkə bilir.
Ən diqqətçəkən xüsusiyyət - avtomobillə tam inteqrasiyadır. Bluetooth və 5G vasitəsilə eynək maşının mediasisteminə qoşulur. İstifadəçi 100 metrədək məsafədən səs əmri ilə sürüşkən qapıları açıb bağlaya, kondisioneri və oturacaq isitməni aktivləşdirə, avtomobilin enerji səviyyəsini və yürüş ehtiyatını yoxlaya bilir.
Redaktor şərhində bu sual açıq qalır: sürücü onsuz da birbaşa avtomobilin səsli idarəetməsindən istifadə edə bildiyi halda, eynəyin rolu nə qədər məntiqlidir? Üstəlik, 100 metrlik məsafədən nəzarət funksiyası smartfonla da tam əvəz olunur. Bir sözlə, burda hələ çox məqam müzakirəyə açıqdır.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

