Hongqi modelləri 2027-yə qədər bərk elektrolitli batareyalar alacaq - FAW

FAW Hongqi üçün bərk elektrolitli batareyaları 2027-nin sonunadək kiçik partiyada tətbiq etməyi planlaşdırır. 66 Ah prototiplər artıq sınaqdadır.

23.12.25 - 09:15
 0  2
Hongqi modelləri 2027-yə qədər bərk elektrolitli batareyalar alacaq - FAW
FAW-ın Hongqi modelləri üçün bərk elektrolitli batareya planları ilə bağlı görüntü @carnewschina.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

FAW: Hongqi modelləri 2027-nin sonunadək bərk elektrolitli batareyalarla çıxarıla bilər

«CarNewsChina» yazır ki, Çinin FAW Group şirkəti Hongqi brendi üçün bərk elektrolitli batareyaların hazırlanmasını sürətləndirir və 2027-nin sonunadək flaqman sedan və SUV modellərində prototip mərhələdən kiçik partiya istehsalına keçməyi hədəfləyir.

Məlumata görə, FAW artıq 66 Ah tutumlu bərk elektrolitli elementlərin sınaq istehsalını tamamlayıb və tədqiqat-inkişaf, test və yoxlama işləri üçün 27 sənaye tərəfdaşı ilə əməkdaşlıq edir. Bu tərəfdaşlıqlar enerji sıxlığı, dövriyyə resursu, istilik idarəetməsi və miqyaslama kimi texniki məsələrlə yanaşı, batareyaların avtomobil şəraitinə uyğunlaşdırılmasına yönəlib.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Prototip elementlər uzun yürüş üçün yoxlanılır - konkret olaraq, yüksək sinif Hongqi sedanlarıSUV modellərində istifadəyə uyğunluğu sınaqdan keçirilir. Bir sözlə, məqsəd təkcə laboratoriya nəticəsi deyil, real yol şərtlərində işləyən texnologiyadır.

Sənaye proqnozlarına əsasən, tam bərk elektrolitli batareyalar Çində 2026-2027 illərində nəqliyyat vasitələrində kiçik partiyada tətbiq oluna bilər və bu, FAW-ın vaxt cədvəli ilə üst-üstə düşür. İlkin tətbiqlərdə enerji sıxlığının 350-400 Wh/kg səviyyəsinə çatacağı, daha uzunmüddətli perspektivdə isə 2030-a qədər 400-500 Wh/kg, 2035-də isə 500 Wh/kg-dan yuxarı göstəricilərin mümkün olacağı qeyd edilir.

Bu rəqəmlər, ənənəvi litium-ion batareyalarla müqayisədə yürüş ehtiyatı və təhlükəsizlik baxımından üstünlüklərə işarə edir. Bəs bu yenilik bizə nə verəcək? Cavab hələlik sınaqların nəticələrindən asılıdır.

Yazıda qeyd olunur ki, FAW yanaşması nəqliyyatın elektrikləşdirilməsini sənaye əməkdaşlığı ilə birləşdirir və tərəfdaş şəbəkəsi hesabına inkişaf və kommersiyalaşdırmanı sürətləndirməyə çalışır. Strategiya onu da göstərir ki, bərk elektrolitli batareyalar ilk mərhələdə yüksək seqmentli Hongqi modellərində görünə bilər, texnologiya yetkinləşdikcə isə daha geniş inteqrasiya istisna deyil.

Məqalədə əlavə olunur ki, Çində bərk elektrolitli batareya sektoru investorların diqqətini də cəlb edib: bu il konsept səhmlər üzrə orta artım təxminən 60,91% göstərilir, doqquz şirkət isə 100%-dən çox artım barədə məlumat verib. Digər istehsalçılar da kənarda deyil - məsələn, GAC Group böyük tutumlu pilot istehsal xətləri qurub.

FAW-ın planı həm də milli siyasət dəstəyi ilə uzlaşır və Çinin elektrik avtomobillər üçün qabaqcıl enerji saxlama texnologiyaları xəttinə uyğun gəlir. Kütləvi istehsal hələ başlamasa da, şirkətin 2027 hədəfi prototipdən istehlakçıya hazır məhsula gedən yolun qurulduğunu göstərir - əslində bu sual hələ açıq qalır: sınaqlar real yol şərtlərində gözləntiləri tam doğruldacaqmı?

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.