“Google” Hindistan bazarında süni zəka ilə gücləndirilmiş reklam dövrünü başlatdı
“Google” Hindistanda süni zəka əsaslı reklam alətlərini istifadəyə verdi. “Google tax” ləğvindən sonra ölkə texnologiya nəhəngləri üçün daha da cəlbedici olub.

“Google” süni zəka əsaslı reklam alətlərini Hindistanda istifadəyə verdi
“TechCrunch”-a istinadən “Mediahub.az” xəbər verir ki, “Google” ABŞ-da təqdim etdiyi süni zəka əsaslı reklam texnologiyalarını Hindistana gətirib.
Bu qərar Hindistan hökumətinin rəqəmsal reklamlara tətbiq olunan 6%-lik “Google tax” vergisini aprel ayından etibarən ləğv etməsindən sonra verilib.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Yeni alətlərə “Generated for You” vizual generatoru və “Smart Bidding Exploration” kimi süni zəka ilə idarə olunan funksiyalar daxildir.
“Google Ads” və “Analytics” üçün təqdim edilən agentik sistemlər real vaxt məlumatlarına əsaslanaraq reklam strategiyalarını avtomatik təkmilləşdirir.
“AI Max” adlı yenilik isə axtarış kampaniyalarının performansını artırmaq üçün açar sözlər və veb səhifə məlumatlarını təhlil edir.
Elektronika bazarı platforması “Cashify” bu sistemlə test mərhələsində konversiya səviyyəsini 15% artırıb, müştəri cəlbetmə xərclərini isə 12% azaldıb.
“Google”un Hindistandakı reklam gəliri 2024-cü ildə 11% artaraq 3.6 milyard dollara çatıb və bu bazarın şirkət üçün əhəmiyyətini bir daha sübut edib.
Süni zəka ilə gücləndirilmiş reklam texnologiyalarının bu bazarda yayılması, Hindistanı qlobal texnologiya nəhəngləri üçün daha da cazibədar edir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






