Daihatsu Yaponiyada bazarı canlandırdı: Satışlar 26,9% artdı
Yaponiyada oktyabr satışları 1,8% azalıb, amma Daihatsu 26,9% artımla bazarda parlayıb. «Move» modeli 8 ildən sonra yenidən liderdir.
Daihatsu Yaponiyada geriləyən bazarda parladı - Satışlar 26,9% artdı!
«Bestsellingcarsblog» məlumatına görə, Yaponiyada oktyabrda yeni avtomobil satışları ötən ilin eyni dövrünə nisbətən 1,8% azalaraq 395 189 ədədə düşüb. Buna baxmayaraq, ilin ilk 10 ayının ümumi satış göstəricisi 3,86 milyonla 4,3% artımını qoruyub.
Toyota-nın satışları 5,4% azalsa da, şirkət hələ də bazarın 32,8%-nə sahibdir. Əvəzində Suzuki 5,8%, Daihatsu isə tam 26,9% artımla diqqət çəkib. Mazda (-27,1%), Nissan (-22,2%), Honda (-8%) və Subaru (-6,7%) isə itki yaşayıb. Maraqlısı budur ki, Lexus (+20,9%), Isuzu (+6,9%) və Volkswagen (+77,8%) kimi markalar bu dəfə yüksəliş trendinə daxil olublar.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Yapon brendləri arasında Toyota-nın «Yaris Cross» modeli liderliyini qoruyub. Ardınca «Corolla Cross» və «Raize» gəlir. Lakin sürpriz xəbər kiçik ölçülü avtomobil kateqoriyasından gəlib: «Daihatsu Move» satışlarını 208% artıraraq 2017-ci ildən bəri ilk dəfə birinci olub! Əvəzində illərlə zirvədə dayanan «Honda N-Box» 24% azalma ilə 4-cü yerə geriləyib.
Kei avtomobilləri sırasında «Suzuki Spacia» və «Daihatsu Tanto» podiumu tamamlayıb. «Honda N-One», «Toyota Pixis» və «Daihatsu Mira» da ciddi artım nümayiş etdirib. Görünür, kiçik, qənaətcil modellərə maraq yenidən artır. Bəs bu tendensiya yaxın aylarda davam edəcəkmi? Əslində bu sual hələ açıq qalır.
Bir sözlə, ümumi bazar enişdə olsa da, Daihatsu-nun uğuru istehsalçılar üçün ruhlandırıcı siqnaldır. Yapon istehsalçısı bazarın mənfi axınına qarşı güclü müqavimət göstərib.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

