Çində bərk-elektrolit batareyalarının «tam təhlükəsiz»liyi mübahisə doğurdu

Çində ekspertlər bərk-elektrolit batareyalarını «mütləq təhlükəsiz» saymağın yanlış olduğunu bildirir: termal qaçış, dendrit və material riskləri qalır.

25.12.25 - 09:48
 0  4
Çində bərk-elektrolit batareyalarının «tam təhlükəsiz»liyi mübahisə doğurdu
Çində bərk-elektrolit batareyaları ilə bağlı müzakirə mövzusu olan illüstrativ görüntü @carnewschina.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Çində ekspertlər bərk-elektrolit batareyalarının «tam təhlükəsiz» təqdimatına etiraz edir

«CarNewsChina» yazır ki, 2025-ci ilin dekabrında Çində bərk-elektrolit batareyalarının təhlükəsizliyi ilə bağlı müzakirələr kəskinləşib: ekspertlər bu texnologiyanı «mütləq» və ya «tam» təhlükəsiz kimi təqdim etməyin riskli olduğunu vurğulayıblar.

Mütəxəssislərin fikrincə, bərk-elektrolit batareyaları maye elektroliti bərk elektrolitlə əvəz edərək daha yüksək enerji sıxlığı və daha geniş təhlükəsizlik marjası vəd edir. Elə buna görə 2025-ci ildə investisiya marağı da artıb. Amma bəs bu yenilik bizə nə verəcək - əgər təhlükəsizlik sualları hələ tam bağlanmayıbsa?

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Yazıda qeyd olunur ki, Çinin güc batareyaları üçün 2026-cı il milli təhlükəsizlik standartı (1 iyuldan qüvvəyə minməlidir) yeni batareyaların müəyyən zorlayıcı sınaqlarda 5 dəqiqə ərzində yanğın və ya partlayış olmadan davam gətirməsini tələb edir. Bununla belə, müşahidəçilər standartın yalnız bərk-elektrolit batareyalarına aid olmadığını və litium batareyalarının fundamental risklərini avtomatik aradan qaldırmadığını xatırladır.

2025 World Power Battery Conference-da akademiklər bərk-elektrolit batareyalarının yüksək enerji sıxlığı olan elektrokimyəvi sistemlər olaraq qaldığını və termal qaçış riskindən tam azad sayıla bilməyəcəyini bildiriblər. Xüsusilə də dizaynlarda tez-tez istifadə olunan litium metalın yüksək reaktivliyi vurğulanıb.

Analitiklərin istinad etdiyi eksperimental tədqiqatlara görə, ekstremal şəraitdə litium metal oksigen olmadan da katod materialları ilə birbaşa reaksiya verə və 2 500°C-yə qədər temperaturda aluminotermik reaksiyaları işə sala bilər. Maraqlıdır ki, bu cür ssenarilər tam boşalmış batareyalarda belə nəzəri olaraq gündəmə gələ bilər.

Başqa bir problem kimi, maye litium-ion batareyalarında tanınan nasazlıq mexanizmi olan litium dendritlərinin bərk-elektrolit batareyalarında da tam aradan qalxmadığı qeyd olunur. Nəzəriyyədə bərk elektrolitlər dendritlərin keçməsini məhdudlaşdıra bilər, amma real materiallarda mikroskopik boşluqlar və ya dənəcik sərhədləri dendritlərin yayılmasına və daxili qısaqapanmaya yol aça bilər.

Bundan əlavə, daha yüksək xüsusi enerji üçün bir çox prototiplərdə yüksək nikel tərkibli katodlardan və silisium əsaslı anodlardan istifadə olunduğu, lakin bu materialların termal sabitlik baxımından əlavə risklərlə əlaqələndirildiyi vurğulanır. Bir sözlə, «bərk» olmaq hər şeyi avtomatik həll etmir.

Məqalədə Çində bir sıra avtomobil istehsalçılarının bərk-elektrolit batareyaları üzrə işləri sürətləndirdiyi də xatırladılır. FAW Group-un 2027-ci ilə qədər Hongqi modellərini bərk-elektrolit batareyaları ilə təchiz etməyi planlaşdırdığı, GAC Group-un isə tam bərk-elektrolit batareyası üzrə pilot müəssisədə kiçik seriyalı avtomobil sınaqları üçün sınaq istehsalına başladığı bildirilir.

Dongfeng Motor-un 2026-cı ilin sonuna qədər təxminən 350 Wh/kg enerji sıxlığı olan batareyaların kütləvi istehsalını hədəflədiyi, bunun isə elektrik avtomobillərində 1 000 km-dən çox yürüş imkanını ön plana çıxara biləcəyi qeyd olunur. SAIC Motor və Chery Automobile-ın da 2027-ci il inteqrasiyasına yönəlik prototip və pilot proqramları irəlilətdiyi yazılır.

Çinli analitiklər xəbərdarlıq edir: bərk-elektrolit batareyalarını batareya yanğınları və ya partlayışları üçün «zəmanətli çıxış yolu» kimi göstərmək texniki reallığı təhrif edə bilər. Eyni zamanda, ənənəvi maye litium-ion batareyalarının da alov gecikdirici elektrolitlər, elektrod səthi örtükləri və yüksək temperatura davamlı hüceyrə dizaynları hesabına təhlükəsizlik baxımından inkişaf etməyə davam etdiyi vurğulanır.

Yekun mesaj isə belədir: tam əvəzləmə yox, yanaşı mövcudluq ssenarisi daha real görünür. Bərk-elektrolit batareyaları yüksək enerji sıxlığı və sərt təhlükəsizlik marjası tələb edən sahələrdə önə çıxa bilər, maye litium-ion texnologiyası isə xərcə həssas və artıq formalaşmış tətbiqlərdə rəqabət qabiliyyətini saxlayır. Əslində bu sual hələ açıq qalır - bazar bu keçidi nə qədər tez və nə qədər təhlükəsiz idarə edə biləcək?

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.