Çin «0 km» işlənmiş avtomobillərə 180 gün qaydası gətirir
Çin 2026-dan «0 km» işlənmiş avtomobil ixracına 180 gün tələbi tətbiq edir: istehsalçıdan rəsmi after-sales təsdiqi lazım olacaq.
Çin «0 km» işlənmiş avtomobillərə qarşı yeni ixrac qaydası hazırlayır: 180 gün tələbi 2026-dan qüvvəyə minir
«CarNewsChina» yazır ki, Çin hakimiyyəti «0 km» işlənmiş avtomobillər praktikası ilə bağlı nəzarəti sərtləşdirməyə hazırlaşır: 2026-cı il yanvarın 1-dən ixrac üçün yeni uyğunluq tələbləri qüvvəyə minməlidir. Bəs bu yenilik bazara nə verəcək?
Mənbəyə istinadən qeyd olunur ki, «0 km» işlənmiş avtomobillər - zavoddan çıxan, yürüşü ya sıfır olan, ya da cəmi bir neçə yüz kilometr göstərən nəqliyyat vasitələridir. Bu avtomobillər sövdələşmənin quruluşundan asılı olaraq qeydiyyatdan keçmiş və ya keçməmiş ola bilər, amma faktiki olaraq yeni vəziyyətdə - qoruyucu plyonka və salon örtükləri üstündə qalmaqla - işlənmiş avtomobil kanalları ilə satılır.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Sənaye qiymətləndirmələrinə görə, 2024-cü ildə Çində «0 km» işlənmiş avtomobillərin daxili alqı-satqı həcmi təxminən 1 milyon ədədə çatmış ola bilər və bu, ümumi işlənmiş avtomobil bazarının təxminən 5%-i deməkdir. Ekspertlər bunu istehsalda davamlı artıq güclə əlaqələndirir: istehsalçılar və dilerlər ehtiyatı daha tez dövriyyəyə buraxmaq və vəsaiti geri qaytarmaq üçün yeni avtomobilləri endirimlə işlənmiş bazara yönəldirlər.
İxrac istiqaməti isə daha da diqqət çəkən kanal kimi önə çıxıb. Məlumatlara əsasən, Çinin işlənmiş avtomobil ixracı 2021-ci ildə 15 min ədəddən 2024-cü ildə 436 min ədədə yüksəlib, 2025-ci ildə isə 500 mini keçəcəyi gözlənilir. Sənaye təxminlərinə görə, ixrac edilən işlənmiş avtomobillərin 70-80%-i məhz «0 km» kateqoriyasına daxildir.
Risklər də az deyil. Daxildə işlənmiş kanallarla geniş endirimlər ənənəvi diler qiymət sistemini zəiflədir. Xaricdə isə bir çox «0 km» işlənmiş avtomobil lazımi lokallaşdırma və rəsmi satışdan sonrakı dəstək olmadan göndərilir - nəticədə texniki xidmət, proqram təminatının işləməsi və akkumulyator servisi ilə bağlı narazılıqlar artır. Müşahidəçilərin fikrincə, bu problemlər ayrı-ayrı ixracatçıların yox, ümumilikdə Çin avtomobil brendlərinin reputasiyasına toxunur. Bir sözlə, məsələ tək satış deyil, məsuliyyətdir.
Buna cavab olaraq, Ticarət Nazirliyinin rəhbərliyi ilə dörd dövlət qurumu işlənmiş avtomobil ixracını hədəfləyən yeni tənzimləmələr qəbul edib. Qaydalara görə, 2026-cı il yanvarın 1-dən ilkin qeydiyyatdan sonra 180 gün ərzində ixrac edilən istənilən avtomobil istehsalçı tərəfindən verilmiş satışdan sonrakı xidmətin mövcudluğunu təsdiqləyən sənədlə müşayiət olunmalıdır.
Sənəddə ixrac istiqaməti və avtomobil məlumatları göstərilməli, üstəlik istehsalçının rəsmi möhürü olmalıdır. Tənzimləmə ixracı qadağan etmir, sadəcə uyğunluq həddini yüksəldir və ixrac hüququnu istehsalçı dəstəkli after-sales məsuliyyəti ilə birbaşa bağlayır. Əslində sual hələ açıq qalır: bu addım «0 km» axınını nə qədər azaldacaq?
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

