BYD yüksək səmərəlilik yarışında irəli çıxır - yeni patentlər diqqət çəkdi
BYD dəyişkən axınlı sinxron mühərriklərlə bağlı dörd patentini açıqlayıb. Patentlər rotor axınının tənzimlənməsi ilə səmərəliliyi artırmağı hədəfləyir.
BYD dəyişkən axınlı sinxron mühərrik texnologiyası üzrə yeni patentlərini açıqladı
«CarNewsChina» məlumatına görə, BYD 2024-cü ilin mayında təqdim etdiyi dörd patentin - CN121055622A, CN121055630A, CN121055623A və CN121055631A - detallarını Çin Milli Əqli Mülkiyyət İdarəsi tərəfindən dərc edildikdən sonra açıqlayıb. Söhbət rotor maqnit axınının tənzimlənməsi ilə müxtəlif sürətlərdə səmərəliliyi artırmaqdan gedir. «CarNewsChina»
Dəyişkən axınlı daimi maqnitli sinxron mühərriklər rotor daxilində maqnit axınının idarə olunmasına imkan verir. Adi mühərriklərdə axın sabit olur və bu, yüksək sürətdə səmərəliliyi azaldır. BYD-nin təqdim etdiyi konsepsiya isə axının dinamik tənzimlənməsi ilə həm aşağı, həm də yüksək sürətlərdə itkiləri minimuma endirməyə imkan verir.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Patentlər texnologiyanın praktik tətbiqlərini təsvir edir. CN121055622A mühərrik və ötürücü sistemlə inteqrasiya olunan axın tənzimləmə komponentini izah edir. CN121055630A rotora nisbətən hərəkət edən maqnit tənzimləyici hissədən bəhs edir. CN121055623A rotor boyunca ox üzrə tənzimləmə mexanizmi təqdim edir. CN121055631A isə daxili maqnit keçiriciliyinin radial sahəsinin dəyişdirilə bilməsi ilə daha incə tənzimləmə imkanı yaradır.
BYD 2025-ci ildə həmçinin digər mühərrik və ötürücü sistem elementləri ilə bağlı patentlər də təqdim edib. Şirkətin bu sahədə tədqiqat və inkişaf işlərinin davam etdiyi görünür. Amma maraqlıdır, bu texnologiya nə vaxt real istehsalda tətbiq olunacaq? Əslində bu sual hələ açıq qalır.
Dəyişkən axınlı mühərriklər Elektrik Avtomobillər və digər yeni enerji nəqliyyat vasitələri üçün daha stabil fırlanma anı, daha az enerji itkisi və daha uzun məsafə imkanı yarada bilər. Bir sözlə, patentlər BYD-nin yüksək səmərəliliyə yönəlmiş mühərriklər üzərində çalışdığını aydın şəkildə göstərir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

