BYD ilk dəfə Hyundainı geridə qoydu - avtomobil bazarı silkələndi!
BYD 2025-in ilk yarısında satışlarda Hyundai-ni geridə qoydu. Çin istehsalçısı artıq qlobal arenada əsas oyunçulardan biridir.
BYD ilk dəfə Hyundainı geridə qoydu - qlobal bazarda yeni dövr başlayır
«The Korean Car Blog» məlumatına görə, 2025-ci ilin ilk yarısında Çin istehsalçısı BYD qlobal avtomobil satışlarında Hyundai-ni keçərək tarixdə ilk dəfə olaraq dördüncü yerə yüksəlib. Bu, avtomobil sənayesində mühüm dönüş nöqtəsi hesab olunur.
Yanvar-iyun aylarında dünya üzrə 45,2 milyon yeni avtomobil satılıb, bu da ötən illə müqayisədə 3,8% artım deməkdir. Liderliyi dəyişməz qalan Toyota qoruyur - 4,73 milyon satışla bazarın on faizindən çoxu onun payına düşür.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Volkswagen və Ford öz yerlərini saxlayarkən, ilin əsas hekayəsi BYD-nin sürətli yüksəlişidir. Şirkət 2025-in ilk altı ayında 2 milyon avtomobil sataraq ötən illə müqayisədə 31% artım əldə edib. Bu göstəricilərə Denza, Fang Cheng Bao və Yangwang kimi alt-brendlər daxil deyil.
BYD-nin uğuru əsasən ixrac göstəricilərindən qaynaqlanır. Çin bazarında güclü qiymət müharibələrinə baxmayaraq, şirkət Cənub-Şərqi Asiya, Latın Amerikası və Avropada mövqelərini genişləndirir - bu isə məhz Hyundai-nın ən güclü olduğu regionlardır.
Mütəxəssislər hesab edir ki, bu templə BYD ilin sonuna qədər Ford-u da keçə bilər. Bəs Hyundai-nı nə gözləyir?
Hyundai illərdir etibarlılıq və dizaynla tanınırdı, lakin 2025-in əvvəlindəki satışları dördüncü yeri saxlamağa kifayət etmədi. Tucson, Elantra və IONIQ modelləri sabit satışlara malik olsa da, BYD-nin aqressiv qiymət strategiyası və yeni modellərin sürətli buraxılışı koreyalı istehsalçını təzyiq altında saxlayır.
Bu dəyişiklik bir həqiqəti göstərir - Çin istehsalçıları artıq yalnız «çağırışçı» deyil, qlobal səviyyədə real rəqiblərdir. Geely də satışlarını 59% artıraraq bir milyona yaxın rəqəmə çatıb, Nissan və Honda isə Çin bazarında geriləmə ilə üzləşiblər.
Bir sözlə, avtomobil sənayesində yeni güc balansı formalaşır və görünür, Çin markaları artıq oyunun qaydalarını dəyişməkdədir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

