BYD «Aeon» ticarət mərkəzlərində avtomobil satmağa başlayır
BYD Yaponiyada «Aeon» mərkəzlərində avtomobil satışı başlatmaqla yerli bazarın strukturunu dəyişmək istəyir - qiymətlər 2 milyon yen civarında olacaq.
BYD «Aeon» ticarət mərkəzlərində avtomobil satmağa başlayır
«CarNewsChina» məlumatına görə, dünyanın ən böyük elektrik avtomobil istehsalçısı olan BYD Yaponiyada «Aeon» ticarət mərkəzlərində satışa başlayacaq. Şirkət təxminən 2 milyon yen (13 180 ABŞ dolları) qiymətində avtomobilləri ölkə üzrə 30 məkanda təqdim etməyi planlaşdırır.
Çində belə satış konsepsiyası - yəni avtomobilin supermarketdə satılması - artıq çoxdan tanışdır. BYD bu modeli Yaponiya bazarına da gətirərək satış həcmini artırmaq niyyətindədir. «Aeon» 1969-cu ildə yaradılıb və hazırda minlərlə mağazaya sahibdir, xüsusilə «Jusco» supermarketləri ilə tanınır.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Əldə edilən məlumatlara görə, Aeon BYD mağazalarının yaxınlığında avtomobil satış guşələri quracaq, qiymətləri isə müstəqil şəkildə müəyyən edəcək. Yeni endirim strategiyası sayəsində avtomobilləri təxminən 2 milyon yenə almaq mümkün olacaq. Hazırda Yaponiyada satılan ən ucuz BYD modeli - Dolphin - 2 992 000 yen (19 720 dollar) qiymətinə təklif olunur.
Aeon mağazalarından avtomobil alan müştərilər şəbəkənin «Waon» elektron valyutasında bonus xalları qazanacaq və evdə şarj cihazı quraşdırmaq üçün endirim əldə edəcəklər. Bu yanaşma Yaponiyada avtomobil paylanma strukturuna ciddi təsir göstərə bilər. Sentyabrda BYD ölkədə idxal edilən elektrik avtomobillərinin 20 faizini təşkil edib.
Aeon həmçinin ölkə daxilində şarj infrastrukturu qurmaqda da fəaldır. 2025-ci ilin əvvəlində şirkət 374 mağazada təxminən 2 500 şarj məntəqəsinin fəaliyyət göstərdiyini açıqlamışdı. Bu məntəqələr BEV və PHEV sahiblərinə alış-veriş zamanı avtomobillərini şarj etməyə imkan verir.
Bir sözlə, BYD və Aeon unikal bir əməkdaşlığa imza ataraq Yaponiyada avtomobil satışına tam yeni baxış gətirir. Bəs bu model gələcəkdə kimlərə təsir edəcək? Gözləyək və görək.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

