Airbus A320 Boeing 737-ni geridə qoyur – aviasiyada yeni dövr

Airbus A320 tezliklə Boeing 737-ni keçərək ən çox istehsal olunan sərnişin təyyarəsi olacaq. Aviasiyanın gələcəyi kimin əlindədir?

19.08.25 - 10:57
 0  3
Airbus A320 Boeing 737-ni geridə qoyur – aviasiyada yeni dövr
Airbus A320 ilə Boeing 737 arasındakı rəqabəti simvolizə edən aviasiya görüntüsü @travelandtourworld.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Airbus A320 Boeing 737-ni geridə qoyur: kommersiya aviasiyasında yeni mərhələ

«travelandtourworld» xəbər verir ki, «Airbus A320» yaxın zamanda «Boeing 737»-ni dünyanın ən çox istehsal olunan sərnişin təyyarəsi kimi geridə qoyacaq. Avqust ayına qədər «Boeing 737»-nin ümumi istehsalı 12.175, «A320» ailəsinin isə 12.153 ədəd olub.

Dar gövdəli təyyarə bazarında dörd onillik davam edən rəqabətdə Airbus nəhayət öndə görünür. Bu dəyişiklik kommersiya aviasiyası üçün yeni dövrün başlanğıcı sayılır.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Airbus 1970-ci illərdə Avropa hökumətlərinin təşəbbüsü ilə yaradılmışdı. Məqsəd isə aydın idi – «Boeing 737»yə real alternativ yaratmaq. İlk illərdə çoxlu çətinliklərlə üzləşsə də, «A320» modeli ilə şirkət güclü cavab verdi.

A320 bazara çıxdıqdan sonra həm Fransa, həm də ABŞ aviaşirkətləri ona güvəndi. Uçuşlarda ilk dəfə fly-by-wire texnologiyası tətbiq edildi ki, bu da pilot işini dəyişərək idarəetməni daha sadə və etibarlı etdi.

2000-ci illərdə isə Airbus böyük sıçrayış etdi. 2019-cu ilə qədər A320 ailəsi üzrə sifarişlər «Boeing 737»-ni geridə qoydu. JetBlue və Lufthansa kimi nəhəng şirkətlər yeni texnologiyalara görə Airbus-u seçdilər.

Uğurun sirri daimi yeniliklər oldu. Fly-by-wire sistemi yanacaq sərfiyyatını azaltdı, idarəetməni sadələşdirdi. Boeing isə 737-ni modernləşdirirdi, amma dəyişikliklər Airbus qədər radikal deyildi.

Cirium Ascend analitiki Maks Kinqsli-Couns bunu “inanılmaz dönüş” kimi xarakterizə edir. O qeyd edir ki, Airbus 1987-ci ildə ilk A320 prototipini uçuranda Boeing artıq 1300-dən çox 737 satmışdı. İndi isə vəziyyət tam əksinədir.

Bu rəqəmlər sadəcə statistikadan daha çox şey ifadə edir – Airbus siyasi layihədən qlobal aviasiyanın liderinə çevrilib. Liderlik statusunun dəyişməsi sənaye üçün yeni siqnaldır.

Boeing-in geridə qalması ilə rəqabət daha da kəskinləşəcək. Airbus texnoloji üstünlükləri, qənaətcil mühərrikləri və artan sifarişləri ilə öndə görünür. Boeing isə liderliyi geri götürmək üçün ciddi mübarizə aparmalı olacaq.

Nəticədə, sərnişin daşımalarında yeni dövr başlayır. Airbus rəqəmlərdə üstünlüyü ələ almaqla yanaşı, kommersiya aviasiyasının gələcəyini qurmaq niyyətindədir. Bəs, Boeing buna necə cavab verəcək?

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.