Aİ 2035 qadağasını yumşalda bilər: benzin-dizelə möhlət?
Brüssel 2035-dən daxiliyanma mühərriklərinə tam qadağa planını yumşalda bilər: 90% hədəfi, hibridlər və təşviqatlar müzakirədədir.
Aİ 2035 qadağasını yumşalda bilər: daxiliyanma mühərrikləri üçün yeni ssenari
«Fakt» yazır ki, Brüsseldə 2035-ci ildən daxiliyanma mühərriki olan avtomobillərin satışına tam qadağa planı yenidən nəzərdən keçirilir. Müzakirə olunan variantda istehsalçılardan emissiyanı sıfıra endirmək yox, 90% səviyyəsinə qədər azaltmaq tələb oluna bilər. Bəs bu yenilik bizə nə verəcək? Ən azı, “tam sıfır” hədəfinin daha sonraya keçməsi ehtimalını.
Məlumata görə, Avropa avtomobil sənayesi üçün nəzərdə tutulan dəstək paketi bu gün açıqlanmalıdır və detalları son ana qədər müzakirə mövzusu olub. İstehsalçılar yeni qaydalarda plug-in hibridlərin, az həcmli daxiliyanma mühərriki “məsafə uzadıcı” rolunda çıxış edən modellərin, eləcə də sintetik yanacaqların və istehsalda “yaşıl polad”dan istifadənin nəzərə alınmasını istəyirlər.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Dəyişikliklərin şirkət donanmalarına da toxuna biləcəyi bildirilir. Mətnə əsasən, Aİ-də minik avtomobillərinin satışının təxminən 60%-i məhz şirkət donanmalarının payına düşür. Plan odur ki, 2030-dan etibarən hamı üçün məcburi elektrikləşmə yerinə, yeni tələblər yalnız ən böyük şirkətlərə şamil olunsun.
Eyni zamanda iqlim hədəflərinin icrasında daha çox məsuliyyətin üzv dövlətlərin üzərinə düşməsi müzakirə edilir - yəni bütün bazar üçün “bir sərt əmr” yox, vergilər və təşviqat proqramları vasitəsilə. Bir sözlə, qaydalar yumşalda bilər, amma yük tam yox olmur.
Qeyd olunur ki, təkliflər hələ standart qanunvericilik mərhələlərindən keçməlidir - Avropa Parlamenti və Aİ ölkələrinin razılığı tələb olunur. İstehsalçılar isə uzun müddətdir bildirirlər: qısa vaxtda tam elektrik modellərinə keçid xərclər, təchizat problemləri və zəifləyən tələbat fonunda real görünmür.
Mətn Ford-un bir neçə layihədən imtina etməsi və 19,5 mlrd dollar məbləğində silinmə ilə buna nümunə göstərir. Şirkət açıq şəkildə etiraf edib ki, bahalı elektrik avtomobilləri gözlənildiyi qədər yaxşı satılmır, buna görə də indi daha çox hibridlərə və daxiliyanma mühərrikli modellərə fokuslanır.
Vəziyyəti qızışdıran başqa amil kimi Çindən rəqabətin artması göstərilir: daha ucuz komponentlərin axını, marjaların azalması və rüsumlara baxmayaraq Aİ-də Çin avtomobillərinin satışının böyüməsi. Bu fonda Brüsselin bazarı daha sərt qoruması, məsələn, istehsal və komponentlərin Avropada hazırlanması payını artıran tələblər irəli sürməsi ideyaları da səslənir. Əslində bu sual hələ açıq qalır: Aİ kompromisə gedəcək, yoxsa 2035 kursunu olduğu kimi saxlayacaq?
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

