2026 Tesla Model X 400 funt yüngülləşdirilib - necə bacarıblar?
Tesla 2026 Model X-dən 400 funta yaxın çəki çıxarıb. Batareya, mühərrik, salon və konstruksiya dəyişiklikləri nəticəni tamamilə dəyişdi.
2026 Tesla Model X-in çəkisi 400 funta yaxın azaldılıb
«Car and Driver» yazır ki, Tesla 2026 Model X-də böyük yeniləmə apararaq avtomobilin təxminən 400 funta qədər yüngülləşməsinə nail olub. Bəs bu dəyişiklik haradan gəldi?
Şirkətin avtomobil mühəndisliyi üzrə vitse-prezidenti Lars Moravi bildirib ki, ilk illərdə Model X bazara çox tez çıxarıldığı üçün bir sıra ağır konstruksiya həlləri tətbiq edilmişdi. İllər keçdikcə Tesla mühəndisləri hər detalı optimallaşdıraraq çəkini hissə-hissə azaltmağa başlayıblar.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Ən böyük qənaət batareya paketi və elektrik mühərriklərindən gəlib. Arxa induksiya mühərrikindən daimi maqnitli versiyaya keçid və yarımoxların optimallaşdırılması təxminən 100 funt qənaət edib. 2021-ci ildə batareya paketi tam yenilənib, hüceyrələr daha sıx enerji tutumlu seçilib, modulların yerləşdirilməsi dəyişdirilib və 300-ə yaxın hüceyrə çıxarılıb. Bu proses özü-özlüyündə 90 funt yaxın çəki azaldıb.
Gözlənilməz məqamlardan biri isə salonun 80 funt yüngülləşdirilməsi oldu. Detallar incəldilib, istehsal üsulları dəyişdirilib, hava yastığı üçün tələb olunan elementlər tavan üzlüyünə inteqrasiya edilib. Beşyerdlik versiyada oturacaq ayaqlarının ləğvi 50 funt qənaət edib.
Yüksək gərginlikli naqillər də yüngülləşdirilib: mis naqillər alüminiumla əvəzlənib, bu da 44 funt azalma deməkdir. Soyutma sistemi sadələşdirilib, radiatorların sayı azaldılıb və nəticədə 30 funt qənaət yaranıb.
Struktur elementlərdə də böyük dəyişikliklər var. Sekiz hissədən ibarət olan ön və arxa tökmə hissələr dörd iri megatökmə ilə əvəzlənib, bu həm 20 funtdan çox çəki azaldıb, həm də bərkliyi təxminən 10 faiz artırıb. Litium-ion 12 voltluq akkumulyator, asqı dəyişiklikləri və nazikləşdirilmiş plastik bamperlər də ümumi qənaətə əlavə olunub.
Amma iş bununla bitmir. Moravi qeyd edir ki, məqsəd yalnız Elektrik Avtomobillər içində yüngüllük deyil, ümumilikdə oxşar SUV-larla müqayisədə də üstünlük əldə etməkdir. Nəticə? 100 kVt-saatlıq batareyaya baxmayaraq, Model X bu gün Porsche Cayenne GTS-dən cəmi 74 funt ağırdır, BMW X5 M60i-dən isə 141 funt yüngüldür.
Son sınaqlarda yenilənmiş model magistral yolda 300 mil yürüş göstərib. Bir sözlə, Model X təkcə yüngülləşməyib - həm də daha sərfəli, daha uzaqgedişli və daha səmərəli olub.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

