«Xiaomi YU7 Max» avtomagistralda 500 km məsafə qət etdi - bəs bu rəsmi vədə uyğundurmu?
«Xiaomi YU7 Max» 101.7 kWh batareya ilə avtomagistralda 492 km məsafə qət etdi. Lakin bu, şirkətin rəsmi 750 km vədinin yalnız 65.5%-ni təşkil edir. Test Çin mediya tərəfindən aparılıb.

«Xiaomi YU7 Max» avtomagistralda 500 km-də bitdi - rəsmi göstəricilərə çatmadı!
«CarNewsChina» məlumatına görə, 101.7 kWh batareya və iki mühərrik ilə təchiz olunmuş «Xiaomi YU7 Max» avtomagistral testində 492 km məsafə qət edib. Lakin bu, şirkətin rəsmi CLTC (Çin Yüngül Nəqliyyat Vasitələrinin Test Dövrü) reytinqindən xeyli aşağıdır.
Test şərtləri:
- Avtomobil parametrləri: Rahat sürüş rejimi, aşağı kinetik enerji bərpası, 23-24°C temperaturda kondisioner
- Marşrut: 84 km-lik avtomagistral dövrəsi
- Sürüş tərzi: İki sərnişin, fotoavadanlıq, yarım yüklü vəziyyət
- Temperatur: Maksimum 30°C (əvvəlki testlər 40°C-də aparılıb)
Test nəticələri göstərdi ki, «YU7 Max» 483 km-dən sonra ekranda «0 km» göstəricisini verib. Əlavə 9 km getdikdən sonra isə tam dayanıb. Yəni cəmi 492 km! Bu isə rəsmi 750 km vədinin cəmi 65.5%-ni təşkil edir.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Superyükləmə stansiyasında batareyanın 0%-dən 100%-ə qədər doldurulması 37 dəqiqə çəkib. 5%-70% aralığında isə yalnız 14 dəqiqə! Maraqlısı odur ki, avtomobilin öz göstəriciləri ilə real enerji sərfiyyatı arasında fərq var: ekran 20.2 kWh/100 km göstərsə də, real göstərici 22.1 kWh/100 km olub.
Xiaomi-nin CEO-su Ley Tszyun əvvəlki müsahibəsində standart «YU7» modeli ilə Pekindən Şanxaya yalnız bir dəfə yükləmə ilə 1300 km məsafə qət etdiyini iddia edib. Amma bu test nəticələri onun sözlərini şübhə altına qoyur - bəs bu fərqin səbəbi nə ola bilər?
Mütəxəssislər qeyd edirlər ki, CLTC testləri ideal şəraitdə aparılır və real sürüş şəraitində nəticələr həmişə daha aşağı olur. Amma «Xiaomi»nin 80-90% effektivlik vəddi ilə 65.5% arasındakı bu fərq həqiqətən də diqqətçəkəndir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






