Volkswagen patentində gözlə idarəetmə: inqilab yoxsa risk?
Volkswagen yeni patentlə diqqət çəkib: avtomobildə funksiyaların gözlə idarə olunması planlaşdırılır. Bu, rahatlıqdır, yoxsa təhlükə?

Volkswagen yeni patentlə gündəmdə: gözlə idarəetmə təhlükəsizlik sualı doğurur
«Caranddriver» məlumatına görə, Volkswagen Almaniyada yeni patent qeydiyyatdan keçirib. Sənədə əsasən, sürücülər avtomobil funksiyalarını gözləri ilə seçəcək, daha sonra isə universal idarəetmə cihazı vasitəsilə təsdiqləyəcəklər.
Bu sistem klassik düymə və sensorlardan fərqli olaraq baxışla seçim əsasında işləyir. Müqayisə üçün Apple Vision Pro-da da oxşar məntiq mövcuddur, amma avtomobil idarəçiliyində sürücünün gözlərini yoldan çəkməsi riskli görünür.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Son vaxtlar Volkswagen sükan üzərində sensor düymələrdən imtina edərək klassik həllərə qayıdışa üstünlük verirdi. Lakin yeni patent bu tendensiyanı sual altına alır və “toxunma hissi olmayan sensorların çıxarılması” çağırışına zidd görünür.
Patent sənədinə görə, funksiyalar artdıqca menyular mürəkkəbləşir və ya düymələrin sayı çoxalır ki, bu da sürücünün diqqətini yayındırır. Volkswagen bunu gözlə idarəetmə üsulu ilə həll etməyi planlaşdırır. Amma əvvəlki düymələrdə sürücü yalnız toxunaraq əməliyyat edirdisə, indi baxış məcburi olur.
Başqa bir nümunə olaraq, Ineos markası əks yanaşma seçib – panel və tavanı çoxsaylı düymələrlə doldurub. Volkswagen isə əksinə, texnologiyanı ön plana çıxarmaq istəyir. Ancaq açıq sual qalır: bu, sürücüyə rahatlıq gətirəcək, yoxsa təhlükəni artıracaq?
Motor1 qeyd edir ki, patent təsdiqlənsə də bu, mütləq seriyalı istehsalda tətbiq olunacaq demək deyil. Şirkətin sükan üzərində sensorlardan imtina qərarı nəzərə alınarsa, ehtimal var ki, bu texnologiya hələ uzun müddət rəfdə qalacaq.
Bəs sizcə, avtomobilin pəncərəsini və ya günbəzi yalnız baxışla idarə etmək – gələcəyin texnologiyasıdır, yoxsa uğursuz eksperiment?
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






