Toyota Matrix, Pontiac Vibe və PT Cruiser – 2002 test müqayisəsi
2002-ci ildə PT Cruiser, Toyota Matrix, Pontiac Vibe, Suzuki Aerio və digər «qutu» avtomobillər test olundu. Həqiqətən vədlərinə çatdılarmı?

2002-ci ilin «qutular» yarışı: PT Cruiser və rəqiblərinin müqayisəsi
«caranddriver» məlumatına görə, 2002-ci ildə avtomobil bazarında qeyri-adi sinif meydana çıxdı: nə SUV, nə universal, nə də miniven. Onları «kiçik ölçülü şəxsi nəqliyyat qutuları» adlandırırdılar. Ən cəlbedici məqam isə qiymətin 20 min dollardan ucuz olması idi.
Həmin illərdə avtomobil sənayesində «krossover» anlayışı populyarlaşmışdı. İstehsalçılar iddia edirdilər ki, bu avtomobillər hər işə yarayacaq. Lakin təcrübə göstərirdi ki, bulanıq ideyalar bəzən yaxşı nəticə vermir.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Bu tendensiyanın başlanğıcı 1998-ci ildəki Chrysler Pronto Cruizer konsepti idi. Prototipin əsasında yaradılan PT Cruiser 2001-ci ildə satışa çıxaraq rekord uğur qazandı. DaimlerChrysler hələ ilk ildə 144 min 717 ədəd satdı və nəticələr Neon satışlarını üstələdi.
2003-cü ildə Toyota Matrix və Pontiac Vibe bazara təqdim olundu. Matrix-in idman versiyası 180 at gücü, 6 pilləli mexanika və 17 düymlük təkərlərlə seçilirdi. Vibe isə 130 at gücü və geniş səyahət komplektasiyası – GPS və CD changer ilə təklif olunurdu.
Suzuki Aerio SX modeli isə fərqli tərzdə idi. Retro cazibədən uzaq, «qaraj havası» olan maşın əlçatan qiyməti ilə ön plana çıxırdı. 2002-ci ilin digər yenilikləri arasında Mazda Protegé5 və Ford Focus ZX5 da vardı. Protegé5 sedan keyfiyyətlərini universal formasında qoruyurdu, ZX5 isə əlavə qapılar və artırılmış baqaj həcmi ilə diqqət çəkirdi.
Yolda PT Cruiser sükanı arxasında yalnız gənclər deyil, yaşlı sürücülər də görünürdü və onlar da bu avtomobildən zövq alırdı. Bu isə bir şeyi sübut edirdi: «qutu» tipli modellər hər yaş qrupu üçün uyğun idi.
Nəticədə, bu avtomobillər “üslub, dostlar üçün yer, yük üçün məkən və sürmə zövqü – üstəlik 20 min dollardan ucuz” vədini verdilər. Suallar isə qalır: onlar bunu gerçəkdə nə dərəcədə təmin etdilər?
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






