Target mağazalarına qarşı 40 günlük boykot başladı

Target-in müxtəliflik və inklüzivlik siyasətini zəiflətməsi mübahisələrə səbəb oldu. Boykot təşəbbüskarları 40 gün ərzində alış-verişi dayandırmağa çağırır.

07.03.25 - 17:59
 0  8
Target mağazalarına qarşı 40 günlük boykot başladı
Target mağazalarına qarşı boykot aksiyası @Independent

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Target-in DEI siyasətindən geri çəkilməsi boykota səbəb oldu

Independent-ə istinadən Mediahub.az xəbər saytı məlumat verir ki, ABŞ-da Target mağazalar şəbəkəsinə qarşı 40 günlük boykot aksiyası başlayıb. Bu təşəbbüs, şirkətin müxtəliflik və inklüzivlik siyasətindən geri çəkilməsinə etiraz olaraq həyata keçirilir.

Boykotun səbəbi nədir?

Target bu ilin yanvar ayında bəzi müxtəliflik və inklüzivlik (DEI) proqramlarını ləğv edəcəyini açıqladı. Bu dəyişikliklər arasında qaradərili işçilərin karyera inkişafına dəstək proqramıqara dərili sahibkarlara dəstək təşəbbüsləri də var. Şirkət, bu addımların əvvəlcədən planlaşdırıldığını bildirsə də, ictimaiyyətin sərt reaksiyası ilə qarşılaşıb.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Boykotu kimlər təşkil edir?

Boykotun əsas təşkilatçısı, New Birth Missionary kilsəsinin pastoru Jamal Bryant-dır. O, digər dini və vətəndaş hüquqları liderləri ilə birlikdə bu aksiyanı başladıb. Boykotun rəsmi veb saytı Targetfast.org bu təşəbbüsü “mənəvi müqavimət aktı” kimi qiymətləndirir.

Boykot Target-ə necə təsir edə bilər?

Mütəxəssislər bildirir ki, iri şirkətlərin müştəri gözləntilərinə uyğun gəlməyən addımları istehlakçıların etibarını sarsıda bilər. Pennsilvaniya Universitetinin marketinq professoru Americus Reed qeyd edir ki, bu cür boykotlar şirkətin gəlirlərinə təsir edə bilər, amma bunun nə dərəcədə effektli olacağını zaman göstərəcək.

Açar Terminlər:

  • Target – ABŞ-da fəaliyyət göstərən böyük pərakəndə satış şəbəkəsi.
  • Boykot – Müəyyən məhsul və ya xidmətlərdən imtina etməklə edilən etiraz forması.
  • DEI – Müxtəliflik, bərabərlik və inklüzivliyi təşviq edən şirkət siyasəti.

İqtisadiyyat və biznes xəbərlərindən xəbərdar olmaq üçün Mediahub.az xəbər saytı-nı izləyin!

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.