Süni zəka axtarışları artdı, amma hələ də satış gətirmir
Süni zəka əsaslı axtarışlar populyardır, amma satış gətirmir. BrightEdge hesabatına görə, əsas konversiyalar hələ də orqanik axtarışdan gəlir.

Süni zəka axtarışları sürətlə artır, amma satışlarda hələ də orqanik qalibdir
«searchengineland» məlumatına görə, süni zəka əsaslı axtarış platformalarının istifadəsi artsa da, onların payı hələ də cəmi 1 faizdən az trafik gətirir. Əsas yük dəyişməz olaraq orqanik axtarışın üzərindədir.
Yanvardan avqusta qədər süni zəka yönləndirmələri 1 faizə çatmayıb. Əksinə, orqanik axtarış müxtəlif sektorlarda konversiyaların əsas mənbəyi olaraq qalır. Diqqətçəkən məqam isə odur ki, süni zəka xidmətlərinin istifadəsi hər ay üçrəqəmli artımla böyüsə də, bu trafik satışlara çevrilmir.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Mütəxəssislər bildirirlər ki, süni zəka axtarışı daha çox ilkin araşdırma və məlumat toplama kanalı rolunu oynayır. Reallaşan nəticələr və böyümə isə hələ də ənənəvi orqanik axtarış vasitəsilə təmin olunur.
BrightEdge-in həmtəsisçisi Cim Yu belə izah edir: «Süni zəka axtarışı sürətlə böyüyür, amma əsas konversiya gücü yenə də orqanikdədir. Uğurlu marketoloqlar süni zəkanın imkanlarını nəzərə alır, lakin əsas strategiyalarını nəticə verən orqanik kanallar üzərində qururlar.»
Hesabatda minlərlə axtarış sorğusu və yüzlərlə yüksək performanslı sayt, o cümlədən Fortune 100 şirkətləri təhlil edilib. Əldə olunan nəticələr sübut edir ki, yaxın perspektivdə əsas rol hələ də orqanik kanallarda qalacaq.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






