Şon Leyden: Oyun qiymətləri konsol nəsli ilə artmalıdır
Keçmiş PlayStation rəhbəri Şon Leyden bildirib ki, oyun qiymətləri konsol nəsilləri ilə bahalaşmalıdır, əks halda sənaye böhrana girir.

Şon Leyden: Oyun qiymətləri konsol nəsillərinə uyğun şəkildə artmalıdır
«notebookcheck» yazır ki, keçmiş PlayStation rəhbəri Şon Leyden oyun qiymətlərinin konsol nəsillərinə uyğun olaraq artırılmasının vacibliyini vurğulayıb. Onun sözlərinə görə, illərdir videooyunların satış qiyməti dəyişməz qalsa da, istehsal büdcələri dəfələrlə yüksəlib.
Leyden nümunə kimi göstərib: PS1 dövründə 20 milyon nüsxə satan oyun cəmi 10 milyon dollara hazırlanır və 60 dollara satılırdı. PS4 nəsli üçün isə artıq 160 milyon dollara başa gələn oyun eyni qiymətə təklif olunurdu. Bu səbəbdən studiyalar əvvəlki kimi riskli layihələrə girişməkdən çəkinirlər.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Oyunçuların tanıdığı «Rockstar Games» və «FromSoftware» kimi nəhənglər istisna olmaqla, əksər şirkətlər yüksək büdcələri geri qaytarmaqda çətinlik çəkirlər. Əlavə gəlir üçün isə DLC, mikroödənişlər, battle pass və season pass kimi üsullar seçilir. Formal olaraq oyun qiyməti sabit qalır, amma yekun xərclər oyunçu üçün yüksəlir.
Son illər artıq bəzi AAA layihələrin qiyməti 70 dollara çatıb, hətta 80 dollarlıq “sınaq” addımları da test olunur. Nintendo Switch 2 üçün elan olunan «Mario Kart World» buna nümunədir.
ABŞ-da 2024-cü ildə oyunlara ümumi xərclər 58,7 milyard dolları ötüb. Bu, illik artım kimi qeydə alınsa da, inflyasiya və gömrük rüsumları istehlakçılara əlavə yük yaradır.
Sənaye yeni yollar axtarsa da, sual açıq qalır: Oyunçular qiymət artımını qəbul edəcəklərmi, yoxsa şirkətlər yenə də əlavə satılacaq kontentə yönələcəklər?
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






