SEO süni zəka ilə dəyişir – 2025-ci ildə brendlər üçün fürsət, yoxsa təhlükə?

Süni zəka SEO-nu tamamilə dəyişdirir. Axtarış artıq yalnız Google deyil – davranış olaraq qalır. GEO və yeni strategiyalar 2025-də nə vəd edir?

17.06.25 - 09:32
 0  3
SEO süni zəka ilə dəyişir – 2025-ci ildə brendlər üçün fürsət, yoxsa təhlükə?
Axtarışın gələcəyinə dair “SEO is dead” sualı ilə illüstrasiya @searchengineland.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

SEO süni zəka ilə dəyişir – “axtarış ölür” panikası əslində nəyi gizlədir?

“Search Engine Land”-ə görə, süni zəka əsaslı sistemlər SEO-nun gələcəyini dəyişsə də, əsas olan axtarışın davranış olaraq qalmasıdır.

İstər Google, istər ChatGPT – insanlar sual verir, cavab axtarır. Kontent, etibar və ekspertiza hələ də əsasdır.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Yeni dövrdə SEO yerini GEO-ya – generative engine optimization – verir. Bu sahə isə artıq təcrübəli rəqəmsal marketoloqlar üçün tanışdır.

Axtarış məkan olaraq deyil, vərdiş kimi parçalanır və süni zəka sadəcə bu prosesi sürətləndirir. Brendlər uyğunlaşa bilsə, bu, böyük fürsətə çevrilə bilər.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.