SAIC 2027-də bərkhal vəziyyətli batareyaların kütləvi buraxılışına hazırlaşır
SAIC Motor 2027-də bərkhal vəziyyətli batareyaların kütləvi buraxılışına başlamalıdır. Yeni texnologiya yüksək enerji sıxlığı və təhlükəsizliklə seçilir.
SAIC 2027-də bərkhal vəziyyətli batareyaların kütləvi buraxılışına başlayacaq
«CarNewsChina» xəbərinə görə, SAIC Motor-un tərəfdaşı Qingtao Power-in Antinqdəki bərkhal vəziyyətli batareya istehsal xətti tam sınaqdan keçirilib. Şirkət bu ilin sonunadək nümunə hüceyrələrin, 2026-cı ildə isə sınaq avtomobillərinin hazırlanacağını bildirib. Kütləvi kommersiya buraxılışı isə 2027-yə planlaşdırılır.
SAIC əvvəlcədən kimyəvi texnologiyanın əsas göstəricilərini açıqlamışdı: 400 Wh/kg-dan yuxarı enerji sıxlığı, 820 Wh/L-dən yüksək həcm sıxlığı və 75 Ah-dan çox tək hüceyrə tutumu. Bu rəqəmlər şirkətin əvvəlki bəyanatlarında və texnoloji xülasələrində də yer almışdı.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Şirkət həmçinin təhlükəsizlik göstəricilərini təqdim edib: batareyaların mismarla deşilmə testindən keçdiyi, 200°C temperatur kameralarında yanmadan dözümlülük göstərdiyi və aşağı temperaturda 90 faizdən artıq tutum saxladığı vurğulanır. Bu nəticələr SAIC-in inkişaf yol xəritəsinin laboratoriya mərhələsinə uyğun göstərilir.
SAIC və Qingtao Energy birgə laboratoriya və investisiya proqramı ilə bu sahəni bir neçə ildir genişləndirir. Amma analitiklər xəbərdarlıq edir: belə ilkin mərhələlər hələ uzunmüddətli istehsal, maya dəyəri və real istifadə etibarlılığına zəmanət vermir. Yəni, bu sual hələ açıq qalır.
Bəs digər Çin istehsalçıları nə edir? GAC artıq 60 Ah-dan yuxarı bərkhal batareya xəttini işə salıb və 2027-2030 üçün kütləvi buraxılışı nəzərdə tutur. Chery 600 Wh/kg-lıq modul təqdim edib və 2026-da pilot avtomobillərə tətbiqi planlaşdırır. Sunwoda isə 400 Wh/kg hüceyrə üzərində işləyir. Digər tərəfdən, CATL 2030-dan əvvəl genişmiqyaslı buraxılışın real görünmədiyini bildirir.
Bir sözlə, yarış sürətlənir, amma kimin finişə daha tez çatacağı hələ bilinmir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

