“Perplexity”dən süni zəka brauzeri: “Comet” “Google” və “Microsoft”a rəqib gəlir
“Perplexity” süni zəka ilə işləyən “Comet” adlı yeni brauzerini istifadəyə verib. Məqsəd - “Google Chrome” və “Microsoft Edge” kimi nəhənglərə real rəqib yaratmaqdır.

“Perplexity” süni zəka brauzeri “Comet”i təqdim etdi - “Google” və “Microsoft”a yeni rəqib
“TechStartups”-ın məlumatına görə, süni zəka sahəsində fəaliyyət göstərən “Perplexity” startapı yeni nəsil “Comet” adlı brauzerini istifadəyə verib.
Bu brauzer səsli əmrlər, mətn və tətbiq inteqrasiyalarına əsaslanaraq internetlə qarşılıqlı əlaqəni yenidən qurmaq məqsədi daşıyır. “Comet” hələlik yalnız “Perplexity Max” abunəçiləri üçün əlçatandır - aylıq qiyməti 200 dollardır və yay boyunca yalnız dəvətlə giriş veriləcək.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Şirkətin paylaşdığı bloq yazısında deyilir: “Comet” internetin uzun zamandır edə bilmədiyi bir şeyi etməsi üçün yaradıldı - insan zəkasını gücləndirmək.”
Hələ ilkin mərhələdə olsa da, istiqamət aydındır: “Perplexity” artıq sadəcə AI axtarış sistemi deyil, tam internet təcrübəsinə iddialıdır və bu, onu “Google Chrome” və “Microsoft Edge” kimi mövcud nəhənglərlə üz-üzə gətirir.
Çərşənbə günü yayımlanan qısa tanıtım videosunda istifadəçilərin suallarını yazaraq və ya səsli şəkildə verdikləri, “Comet”in isə real vaxtda cavab verərək əlaqəli şirkət alətlərinə çıxış təmin etdiyi göstərilib.
“Comet” yalnız axtarış üçün deyil - o, kontekstdən xəbərdar, xatırlayan, cavab verən və istifadəçiyə hərəkət etməyə yardım edən bir süni zəka brauzeridir.
“Perplexity” keçən il sadə və mənbəli cavabları ilə məşhurlaşan AI axtarış sistemi ilə böyük səs-küy yaratmışdı. Lakin bu uğur eyni zamanda media orqanlarının məzmununu izinsiz istifadə etməkdə ittihamlarla müşayiət olundu və nəticədə şirkət yayımlayıcılarla gəlir paylaşımı modelini tətbiq etdi.
“Comet”in təqdimatı şirkətin öz mövqeyini genişləndirmək səyləri fonunda baş verir. May ayında “Perplexity”nin 14 milyard dollar qiymətləndirmə ilə 500 milyon dollar investisiya cəlb etməyə yaxın olduğu bildirilmişdi.
Bu ilin əvvəlində isə “Meta” şirkətinin “Perplexity”ni almaq istədiyi, lakin razılıq əldə olunmadığı xəbərləri yayılmışdı. Hazırda “Comet” yalnız məhdud istifadəçi qrupu üçün açıqdır, amma “Perplexity” inkişafın davam edəcəyini bildirir.
Şirkətin açıqlamasında deyilir: “Yeni funksiyaları təqdim etməyə, istifadəçi rəyinə əsaslanaraq təcrübəni yaxşılaşdırmağa və hər zaman olduğu kimi, insan marağını artıran dəqiq və etibarlı süni zəka yaratmağa davam edəcəyik.”
İstifadəçilərin ayda 200 dollar ödəyərək bu brauzerdən istifadə edib-etməyəcəyi hələ məlum deyil, lakin “Perplexity” daha ağıllı və fərdiləşdirilmiş internet təcrübəsinin gələcəkdə geniş yayılacağına inanır.
2022-ci ildə keçmiş “Google” və “OpenAI” mühəndisləri tərəfindən qurulan “Perplexity” ənənəvi link siyahısı təqdim etmək əvəzinə, istifadəçi suallarına birbaşa, dialoq formasında cavab verir və mənbələri də göstərir.
Sadə, sürətli və aydın formatı ilə bu platforma klassik axtarış mühərriklərinə real alternativ təklif edir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






