“Performance Max” üçün yeni hesabatlar – Google nəyi dəyişir?

Google “Performance Max” kampaniyasına kanal performansı, axtarış terminləri və aktivlər üzrə daha ətraflı hesabatlar əlavə edir. Bu dəyişikliklər reklamçılar üçün nələri dəyişəcək?

05.05.25 - 09:31
 0  4
“Performance Max” üçün yeni hesabatlar – Google nəyi dəyişir?
“Performance Max” üçün kanal performansı hesabatı yeniliyi ilə bağlı şəkil @blog.google

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

“Performance Max” kampaniyası üçün yeni hesabat funksiyaları təqdim olundu

Google Ads-in rəsmi bloquna istinadən “Mediahub.az” xəbər verir ki, “Performance Max” kampaniyasına bir sıra yeni hesabat funksiyaları əlavə olunur.

Bəs bu yeniliklər nəyi dəyişəcək? Artıq reklamçılar kampaniyalarının kanal üzrə performansını, axtarış terminləriniaktiv nəticələrini daha ətraflı görə biləcəklər.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Ən çox istənilən funksiyalardan biri – kanal performansı hesabatı – açıq beta kimi bir neçə həftə ərzində istifadəyə veriləcək. “Google Marketing Live” tədbirində (21 may) daha ətraflı məlumat açıqlanacaq.

Yeni hesabat səhifəsində “Search”, “YouTube”, “Maps”, “Gmail”, “Display Network” və digər kanallar üzrə dönüş, klik, xərc və digər göstəricilər təqdim ediləcək. Məlumatlar həm də yüklənə biləcək.

Məsələn, bağça və ev məhsulları satıcısı YouTube kanalında uğurlu nəticələr görüb video kontentini artırmaq qərarına gələ bilər. Əlavə olaraq, məhsul feed-i ilə bağlı reklam formatlarının təhlili də mümkün olacaq.

Google həmçinin axtarış terminləri üzrə tam hesabat funksiyasını da tətbiq edir. Bu, reklamçılara performansı zəif olan açar sözləri müəyyən edib optimallaşdırma imkanı verir.

Yeni aktiv hesabatı isə indi konversiya ilə yanaşı baxış, klik və xərc göstəricilərini də əhatə edir. Bu, hansı kontentin daha təsirli olduğunu müəyyən etməyə kömək edəcək.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.