Niyə çinlilər bu qədər avtomobil subbrendi yaradır? Ekspertlər səbəbi açıqladı

Çin avtomobil istehsalçıları Rusiyada birdən çox subbrend yaradır. Ekspertlərə görə, məqsəd riskləri bölmək və bazara daha tez daxil olmaqdır.

18.06.25 - 09:41
 0  4
Niyə çinlilər bu qədər avtomobil subbrendi yaradır? Ekspertlər səbəbi açıqladı
Çin subbrendlərinin Rusiya bazarında təqdimatı ilə bağlı görüntü @zr.ru

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Çin niyə bu qədər avtomobil subbrendi yaradır? Ekspertlər səbəbini izah edir

“Za Rulyom”-un məlumatına görə, Çin avtomobil istehsalçıları Rusiyaya müxtəlif subbrendlərlə daxil olur və bunun əsas səbəbi risklərin diversifikasiyasıdır.

“Rolf” şirkətindən Nikolay İvanov bildirir ki, bu yanaşma Çində effektiv işləyib və indi Rusiya bazarında da tətbiq olunur, baxmayaraq ki, burada bu strategiya daha mübahisəlidir.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

“Avilon” nümayəndəsi İlya Petrov isə qeyd edir ki, subbrendlərin əsas məqsədi – bazara tez daxil olmaq və diler şəbəkəsini fəal şəkildə qurmaqdır.

Qərb sanksiyaları fonunda bu addım Çin brendlərinə manevr imkanı və əlavə bazar sabitliyi qazandırır.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.