Nissan Qashqai: e-POWER mühərriklərində «cold spray» inqilabı
Nissan ilk dəfə avtomobil mühərriklərində «cold spray» texnologiyasını tətbiq etdi. Yeni sistem yanacaq sərfini azaldır və mühərrik ömrünü artırır.

Nissan mühərriklərində «cold spray» texnologiyası – sənayedə bir ilk
«indianautosblog» xəbər verir ki, Nissan mühərrik texnologiyasında tarixi yenilik edərək dünyanın ilk «cold spray» üsulu ilə hazırlanmış klapan yuvasını təqdim edib. Sistem 1.5 litrlik ZR15DDTe turbo mühərrikdə debüt edib və yalnız üçüncü nəsil e-POWER hibrid sistemi ilə istifadə olunur.
İlk test Böyük Britaniyada Sunderland zavodunda istehsal edilən Nissan Qashqai modelində keçirilib. Burada Nissan-ın STARC yanma konsepsiyası 42% istilik səmərəliliyi ilə nəticələnib. Əvvəlki sinterlənmiş yuvalar buna imkan vermirdi, lakin yeni texnologiya optimal hava axını və gücləndirilmiş dinamik performans yaradır.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Texnologiyanın prinsipi sadədir: metal tozları səsdən yüksək sürətlə alüminium silindr başlığına vurulur. Nəticədə material ərimədən möhkəm qoruyucu qat əmələ gəlir. Bu quruluş həm soyutmanı yaxşılaşdırır, həm də ənənəvi qaynaq və press-fit üsullarından qat-qat davamlı olur.
Avtomobil mühərriklərində belə yanaşma ilk dəfədir tətbiq olunur. Nissan sistemi özünün geniş materialşünaslıq təcrübəsi və süni zəka dəstəyi ilə hazırlayıb. İstifadə olunan kobaltsız, mis əsaslı ərinti yüksək istilik keçiriciliyi təmin edir ki, bu da mühərrikin həm ömrünü, həm də səmərəliliyini artırır.
Yeni nəsil e-POWER generator mühərriki artıq 5-in-1 modullu elektrik güc bloku ilə birləşdirilir. Bunun nəticəsində yanacaq xərcləri azalır, salonun sakitliyi artır. Şirkət texnologiyanı yalnız Qashqai ilə məhdudlaşdırmaq niyyətində deyil – 2026-cı ildən başlayaraq Şimali Amerikada Nissan Rogue, Yaponiyada isə Elgrand modellərində də tətbiq ediləcək.
Nəticə olaraq, sürücülərə daha az yanacaq sərfi, uzunömürlü mühərrik və sabit performans vəd olunur. Bu, avtomobil sənayesində əsl inqilab sayıla bilər.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






