“Netflix” reklamlı versiyada 94 milyon istifadəçiyə çatdı – yeni mərhələ başlayır
“Netflix”in reklamlı versiyası artıq 94 milyon aylıq aktiv istifadəçiyə çatıb. Şirkət reklam texnologiyasını qlobal miqyasda genişləndirir və süni intellekt tətbiq edir.

“Netflix” reklamlı versiyada 94 milyon istifadəçiyə çatdı – yeni texnologiyalar işə düşür
“Adweek”-ə istinadən “Mediahub.az” xəbər verir ki, “Netflix”in reklamlı abunə versiyası artıq 94 milyon aylıq aktiv istifadəçiyə malikdir.
Şirkətin reklam rəhbəri Emi Reynhard bildirib ki, ABŞ-dakı istifadəçilər orta hesabla ayda 41 saat “Netflix” izləyir. İzləyicilər reklam fasilələrinə də əsas məzmun qədər diqqət ayırır.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Yeni rəqəmlərlə yanaşı, “Netflix” Ads Suite adlı öz reklam texnologiyasını ABŞ və Kanadada istifadəyə verib. Tezliklə bu sistem 12 reklam dəstəkləyən ölkədə də aktiv olacaq.
CEO Qreq Piters əlavə edib ki, süni intellektlə gücləndirilmiş hədəfləmə, istifadəçi maraqları, həyat mərhələləri və əhval-ruhiyyəyə uyğun reklam alqoritmləri tətbiq olunur. Hədəf auditoriyalar üçün üçüncü tərəf inteqrasiyası da mümkündür.
Reklamçılar artıq The Trade Desk, Google DV360 və Microsoft Xandr vasitəsilə birbaşa fərdi bazar anlaşmaları qurmaq imkanı əldə ediblər.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






