Netflix reklam gəlirlərinin iki dəfə artmasını proqnozlaşdırır

Netflix, 2025-ci ilə qədər reklam gəlirlərinin iki dəfə artacağını proqnozlaşdırır. Daha ətraflı Mediahub.az-da.

21.10.24 - 12:20
 0  4
Netflix reklam gəlirlərinin iki dəfə artmasını proqnozlaşdırır
Netflix reklam gəlirlərinin iki dəfə artmasını proqnozlaşdırır. @

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Netflix reklam gəlirlərinin iki dəfə artmasını proqnozlaşdırır

AdExchanger-ə istinadən Mediahub.az xəbər verir ki: Netflix, 2025-ci ilə qədər reklam gəlirlərinin iki dəfə artacağını proqnozlaşdırır. Şirkətin baş direktoru Qreq Pitersin sözlərinə görə, bu artımın əsas səbəbləri artan auditoriya və genişlənən reklam inventarıdır.

Netflix-in maliyyə göstəriciləri və reklam strategiyası

Son rübdə şirkətin gəliri keçən illə müqayisədə 15% artaraq 9,8 milyard dollara çatıb. Əməliyyat marjası isə keçən ilki 22%-dən 30%-ə yüksəlib. Netflix-in əsas gəlir mənbəyi hələ də abunələrdir, lakin reklam planları 12 ölkədə yeni abunələrin 50%-ni təşkil edir.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Netflix, ABŞ-da qiymətləri artırmaq əvəzinə "Əsas" reklamsız planı ləğv etməyi planlaşdırır. Şirkət, reklam platformasını genişləndirmə işlərinə Kanada ilə başlayacaq və sonra digər ölkələrə yayacaq. Həmçinin, The Trade Desk və Google DV 360 kimi tərəfdaşlarla əməkdaşlıq genişləndiriləcək, bununla da ABŞ, Kanada və Latın Amerikasında proqramatik reklamların inkişafı təmin ediləcək.

Reklam platformasının inkişafı və yeni funksiyalar

Netflix, reklam platformasına yeni formatlar, funksiyalar və ölçmə alətləri əlavə edəcək. Şirkət, yaradıcı yanaşma və texnoloji inteqrasiyanın vacibliyini vurğulamağı hədəfləyir.

Açar terminlər:

  • ARM (Average Revenue per Member): Bir istifadəçidən əldə olunan orta gəlir.
  • Proqramatik reklam: Reklamın avtomatik yerləşdirilməsini təmin edən texnologiya.
  • Reklam inventarı: Bir platformada mövcud olan reklam sahəsi və imkanları.

Ən son xəbərlər və yeniliklər üçün Mediahub.az izləyin və fikirlərinizi bildirin!

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.