MG4 ön ötürməyə keçdi – Çində yeni «MG» erası başlayır
Yeni MG4 Hatchback Çində ön ötürmə ilə təqdim olunub. MG brendi praktikliyə və rahatlığa yönələrək yeni bazar strategiyasına keçir.

MG4 artıq ön ötürmə ilə istehsalda – «MG» ruhu dəyişirmi?
«CarNewsChina» xəbər verir ki, MG4 Hatchback modeli Çində artıq arxa yox, ön ötürmə ilə istehsal olunur. Bu qərar MG brendinin istiqamət dəyişikliyinə işarə edir və onun gələcək strategiyasını müəyyənləşdirir.
Modelin təqdimatından cəmi 24 gün sonra 30 min sifariş qeydə alınıb ki, bu da yeni MG4-ə olan yüksək marağı göstərir. SAIC‑in nəzdində inkişaf edən MG markası artıq səmərəlilik və salon genişliyinə üstünlük verir. Qiymətlər 68.800 yuan (təxminən 9.560 dollar) civarındadır.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Bu dəfə MG yerli alıcının tələblərinə uyğunlaşıb: rahatlıq, sadəlik və rəqəmsal əlçatanlıq əsas prioritetdir. MG4 modeli bazarda BYD Dolphin, Wuling Binguo S və Geely Geome Xingyuan kimi rəqiblərlə yarışır, amma həm dizayn, həm də britaniyalı kimliyini qorumağa çalışır.
42,8 kVsaətlik batareya MG4-ə 437 km CLTC yürüş məsafəsi təmin edir. Xarici görünüşdə MG üslubu saxlanılıb: projektor tipli faralar, LED arxa işıq zolağı və 4,395×1,842×1,551 mm ölçülər. Təkər bazası 2,750 mm-dir.
Salon minimalist tərzdədir: iki ekranlı panel, 10,25 düymlük sensor ekran və rəqəmsal göstərici. Qualcomm Snapdragon 8155 çipi üzərində qurulan sistem Oppo Smart Mobility vasitəsilə smartfon inteqrasiyasına və hava üzərindən yenilənməyə imkan yaradır. Baqaj həcmi 471 litrdir.
Texniki baxımdan modeldə ön ötürmə, McPherson dayaqları və torsion oxu istifadə olunur. Asqı yumşaqdır, bu da şəhər içi komfortu artırır, lakin stabilliyi bir qədər azaldır. 120 kV gücündə mühərrik dinamik başlanğıc verir, lakin nəm yollarda təkərlərin sürüşməsi mümkündür.
Səs və titrəyiş səviyyəsi sinfinə uyğundur – sakit hərəkət, 80 km/s sürətdən yuxarı isə külək və təkər səsləri duyulur. Ümumilikdə MG4 sadə, yüngül və şəhər üçün nəzərdə tutulan praktik hetçbekdir.
Ekspertlərə görə, bu dəyişiklik MG üçün praktik yanaşmadır: xərclərin azalması, salonda genişlik və gündəlik istifadə rahatlığı. Bəli, bir qədər “idman ruhu” itirilib, amma bazar indi praktiklik tələb edir. MG də balansı tapmağa səy göstərir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






