“Meta” üçüncü tərəf platformaları üçün “Facebook” və “Instagram” idarəetməsini genişləndirdi
“Meta” Marketing API vasitəsilə “Facebook” və “Instagram” reklam idarəçiliyini genişləndirdi. Yeni funksiyalar brendlərə yaradıcılarla daha effektiv əməkdaşlıq imkanı verir.

“Meta” Facebook və “Instagram” üçün üçüncü tərəf platformalarda reklam idarəçiliyini genişləndirir
“Social Media Today”-ə istinadən “Mediahub.az” xəbər verir ki, “Meta” özünün Marketing API sisteminə yeni funksiyalar əlavə edib. Bu yeniliklər brendlərin yaradıcılarla əməkdaşlığını və reklam nəticələrini daha da optimallaşdırmağı hədəfləyir.
Yeni “Tövsiyə edilən yaradıcı məzmun” funksiyası brendlərə uyğun gələn paylaşımları seçərək potensial tərəfdaşları müəyyən etməyə kömək edəcək. Bu tövsiyələr süni zəka ilə formalaşdırılır və uğurlu tərəfdaşlıq reklamlarını ön plana çıxarır.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Digər yeniliklər arasında “dinamik identifikasiya optimizasiyası” və birbaşa bir tərəfdaşın adı ilə reklam yerləşdirmək imkanı da var. Sistem hansı formada təqdimatın daha uğurlu nəticə verəcəyini kampaniyanın məqsədinə uyğun olaraq müəyyən edir.
“Meta” həmçinin Instagram video yükləməsini Facebook-a keçirməyi asanlaşdırıb və yaradıcıların “Content Publishing API” vasitəsilə hekayə paylaşmalarına şərait yaradıb.
İndi bizneslər və yaradıcılar üçüncü tərəf platformaları ilə gündə 100 paylaşım imkanı əldə edəcəklər. Bu, həm “feed”, həm “story”, həm də “reels” paylaşımlarını əhatə edir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






