«Meta» süni zəka ilə reklam optimallaşdırma tövsiyələrini açıqladı - bayram kampaniyaları üçün əsas məqamlar
Meta, bayram mövsümündə reklam performansını artırmaq üçün süni zəka əsaslı tövsiyələr paylaşıb. Facebook və İnstagram-da çevrilməni necə 5% qədər yüksəltmək olar? CEO Mark Zukerberq strategiyanı izah edir.

Meta süni zəka ilə reklam optimallaşdırmanın qızıl qaydalarını açıqladı!
«SocialMediaToday» məlumatına görə, Meta yaxınlaşan bayram mövsümü üçün Facebook və İnstagram reklamlarının performansını artırmaq üçün süni zəka əsaslı tövsiyələr paylaşıb. Bəs bu yanaşma reklamverənlərə konkret nə təqdim edir?
Şirkətin CEO-su Mark Zukerberq (Mark Zuckerberg) keçən həftəki maliyyə hesabatında vurğulayıb: Reklam sahəsindəki uğurumuzun əsas səbəbi süni zəkanın effektivliyi artırmasıdır. İnstagramda 5%, Facebook-da isə 3% daha çox reklam çevrilməsi əldə etdik
. Bəs bu nəticəyə necə çatmaq olar?
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Meta-nın əsas tövsiyələri
- Bütün yerləşdirmə variantlarından istifadə edin: Advantage+ yerləşdirmələri vasitəsilə reklamlarınızı Facebook, İnstagram, Messenger, Threads və Audience Network-də avtomatik paylayın.
- Müxtəlif kreativlər hazırlayın: Süni zəka daha çox kreativ yaradılmasını asanlaşdırır. Advantage+ alətlərindən maksimum istifadə edin.
- Nəzarəti balanslaşdırın: Yalnız zəruri hallarda yerləşdirmə məhdudiyyətləri qoyun, çünki süni zəka öz işini ən yaxşı şəkildə görür.
Meta-nın əsas məsləhəti: Süni zəka alətlərini məhdudlaşdırmayın. Onlar öz işini görməyə buraxılsa, daha yaxşı nəticələr əldə ediləcək.
Gələcəkdə Meta-nın süni zəka sistemləri bütün reklam prosesini - yaradılışdan hədəfləməyə qədər idarə edəcək. Hazırda bu səviyyəyə çatılmasa da, şirkət sistemlərinin daha yaxşı nəticələr verməkdə davam edəcəyinə əmindir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






