Mərkəzi Avropa Rallisi: lider dəyişikliyi və Ojyenin səhvi
Mərkəzi Avropa Rallisində lider dəyişikliyi baş verib. Ojyenin səhvi Tänakı liderliyə yüksəldib. Detallar Mediahub.az-da.

Mərkəzi Avropa Ralli mərhələsində lider dəyişib
Autosport-un məlumatına görə, Mediahub.az xəbər verir ki: WRC-də çempionatın sonuncudan əvvəlki mərhələsində, Mərkəzi Avropa Rallisi lider dəyişikliyi ilə yadda qalıb. Sebastyen Ojyenin səhvi Hyundai-dan Ott Tänakı liderliyə yüksəldib, Rally1-in debütantı Sami Pajari isə bazar günü səhər avtomobilini aşırdıb.
Ojyenin səhvi və Tänakın qalibiyyəti
Ojye rallinin son gününə Tänakdan 5,2 saniyə öndə başlayıb. Lakin quru, lakin çirkli 15-ci mərhələdə (Am Hochwald, 12,17 km) sol döngədə təkərlər bloklanıb və Toyota GR Yaris trasdan otlu sahəyə çıxıb. Bu, ona dəyərli saniyələrə başa gəlib. Nəticədə Ojye, Tänakdan 7,1 saniyə gec finiş edərək liderliyi itirib və Tänak 1,9 saniyə fərqlə birinci olub. Ojye qeyd edib: "Biz təkərləri blokladıq və düz getdik – hər şey qaydasındadır, belə hallar olur."
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Ralli trasında çətinliklər və digər iştirakçılar
Trasın çətinliyi qraviy və çirkabların asfalt üzərinə yığılması ilə artıb. Tänak bildirib ki, mərhələ "çirkli sürprizlərlə doludur" və "ciddi sınaqdır". O, M-Sport-Ford-dan Adrien Fourmaux-dan 3,8 saniyə geri qalıb. Elfin Evans mərhələdə ikinci ən sürətli nəticə göstərərək üçüncü yerdə qalıb, Takamoto Katsuta isə dördüncü olub. Tiyerri Nevil Tänakı 0,2 saniyə qabaqlasa da, kəsici cihazların olmamasından narazılıq edib: "Belə şəraitdə risk etmək istəmirəm, çoxlu sürprizlər var."
Açar terminlər:
- Rally1: Dünya Ralli Çempionatında istifadə olunan yüksək performanslı avtomobillər.
- Qraviy: Yol səthində toplanmış kiçik daş və ya qırıntılar, ralli yarışlarında sürücülərin yol tutuşuna təsir edir.
Bu mövzu ilə bağlı fikirlərinizi Mediahub.az izləyərək müzakirəyə qoşulun!
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






