Li Auto i6 Çində diqqət çəkdi - markanın strategiyası dəyişirmi?

Li Auto i6 Çin bazarında markanın yeni elektrik strategiyasını göstərən əsas model kimi təqdim olunub. Test sürüşü onun iddiasını doğruldur.

05.12.25 - 09:11
 0  2
Li Auto i6 Çində diqqət çəkdi - markanın strategiyası dəyişirmi?
Li Auto i6 modelinin xarici görünüşü, test sürüşü zamanı çəkilmiş foto @carnewschina.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Li Auto i6 markanın yeni elektrik strategiyasını necə dəyişir?

«CarNewsChina» məlumatına görə, Li Auto-nın yeni i6 modeli markanın tam elektrik xəttinə keçidində əsas rol oynayır. Qiyməti 249,800-269,800 yuan aralığında olan bu beşyerdli SUV, şirkətin daha əlçatan seqmentə ciddi addım atdığını göstərir.

Model xaricdən dərhal «i» seriyasına məxsus olduğunu hiss etdirir: ön hissədə dairəvi işıq xətti, hamar panellər və 4,95 metr uzunluqda zərif fastbek siluet. 21 düymlük disklər isə test avtomobilinə idman xarakteri qatır.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Salonda tanış i‑seriya ab-havası qorunub. İki böyük ekran, başüstü displey, fiziki idarəetmə elementləri və yumşaq işıqlandırma interyeri rahat «yaşayış otağı»na çevirir. Arxa sırada geniş yer, «kraliça oturacağı» rejimi və tavan ekranı gündəlik istifadəni çox rahat edir. Soyuducu bölməsi, iri yan ciblər və panoramik şüşələr də üstünlüklər arasındadır.

Ən maraqlı tərəf isə sürüş təcrübəsidir. 800‑volt platforma, CATL-in 87,3 kVt‑saatlıq 5C LFP batareyası və 400 kV gücə malik iki mühərrikli tamötürmə sistemi i6-ya 5,8 saniyəlik 0‑100 km/s sürətlənmə imkanı verir. Avtomobil 2,6 ton ağırlığına baxmayaraq çevikdir və dönmələrdə sabit qalır.

İki kameralı hava asqısı «comfort» rejimində yolda uçurmuş kimi yumşaq hiss yaşadır, «sport» rejimində isə bədənin yellənməsini hissediləcək qədər azaldır. Bir sözlə, balans yaxşı qurulub. Orta istehlak 16-17 kVt‑s/100 km ətrafında olub. Təxminən 660 km CLTC yürüşü real şərtlərdə də inandırıcı görünür. Üstəlik, 5C sürətli doldurma ilə 10 dəqiqədə 500 km əlavə məsafə vəd olunur.

Avtomobil AD Max sürücü yardım paketini dəstəkləyir: damdakı LiDAR, Nvidia-Thor çipi və sensor dəsti şəhərdə çoxzolaqlı keçidlərdə və mürəkkəb dönmələrdə etibarlı işləyir. Bəzən ehtiyatlı davransa da, sistem ümumilikdə təkmil yardım funksiyası kimi özünü doğruldur.

Nəticə? i6 nəzərə çarpan ekstralarla deyil, düzgün mühəndislik və praktik yanaşma ilə diqqət çəkir. i8-dən xeyli ucuz olsa da, rahatlıq, texnologiya və yürüş göstəricilərinin əksəriyyətini qoruyur. Bu model Li Auto-nın daha geniş auditoriyaya çıxmaq və elektrik seqmentində mövqeyini gücləndirmək niyyətini aydın göstərir. Əslində bu sual hələ açıq qalır: i6 bazarı silkələyə biləcəkmi? Zaman göstərəcək.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.