IATA: 2026-da hava sərnişinlərinin sayı 5.2 milyarda çatacaq
IATA-nın proqnozuna görə, 2026-da sərnişin sayı 5.2 milyarda çatacaq, aviaşirkətlərin xalis gəliri isə 41 milyard dollar olacaq.
IATA: 2026-da hava sərnişinlərinin sayı 5.2 milyarda çatacaq
IATA-nın açıqlamasına görə («FTN News»), qlobal aviasiya sektoru 2026-da yeni mərhələyə qədəm qoyacaq: sərnişin axını 5.2 milyard nəfərə yüksələcək. Bu, 2025-lə müqayisədə 4.4 faiz artım deməkdir.
Təşkilatın maliyyə proqnozunda göstərilir ki, aviaşirkətlərin 2026-cı ildə xalis gəliri 41 milyard dollara çata bilər. Marja 3.9 faiz səviyyəsində qalacaq. Yəni hər sərnişindən orta gəlir 7.90 dollar olacaq. Bir sözlə, sektor sabit qazanc dövrünə daxil olur.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
İl ərzində ümumi gəlirlərin 1.053 trilyon dollara çatması gözlənilir. Eyni zamanda, aviaşirkətlər 2026-cı ildə yerlərin 83.8 faizini dolduracaq ki, bu da yeni rekorddur. Maraqlıdır, bütün bunlara baxmayaraq, təchizat zəncirindəki problemlər hələ də qalır.
IATA rəhbəri Uilli Uolş bildirib ki, aviaşirkətlər artan xərclər, geosiyasi gərginliklər və tənzimləmə yükünə baxmayaraq davamlı dayanıqlıq nümayiş etdirir. Onun sözlərinə görə, 2026 sektor üçün ehtiyatlı, amma nikbin il olacaq.
Qlobal mənzərəyə baxanda, Asiya Sakit okean regionunda tələbat güclü qalır, Avropa isə maliyyə nəticələrinə görə liderə çevrilib. Şimali Amerikada durğunluq yaşansa da, 2026-da müəyyən canlanma gözlənilir. Yaxın Şərqdə isə ən yüksək mənfəətlilik müşahidə olunur.
Sektor xərclərinə gəlincə, yanacaq istehlakının 106 milyard qallon olacaq. Davamlı aviasiya yanacağının məhdud mövcudluğu isə əlavə xərc yükü yaradır. Bunun fonunda ABŞ dollarının zəifləməsi dollarla hesablaşmayan aviaşirkətlərə üstünlük verir.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

