Hindistan Butanla iki yeni dəmir yolu inşa edəcək – 2029 planı

Hindistan 2029-cu ilə qədər Butanla iki sərhədyanı dəmir yolu tikəcək. 541 milyon dollarlıq layihə turizmi və sərnişin daşımalarını gücləndirəcək.

08.10.25 - 11:28
 0  3
Hindistan Butanla iki yeni dəmir yolu inşa edəcək – 2029 planı
Hindistan və Butan arasında yeni sərhədyanı dəmir yolu layihəsinin konseptual təsviri @travelandtourworld.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Hindistan Butanla iki yeni sərhədyanı dəmir yolu inşa edəcək – 541 milyon dollarlıq layihə

«travelandtourworld» xəbər verir ki, Hindistan 2029-cu ilə qədər Butanla əsas nəqliyyat dəhlizlərini birləşdirəcək iki sərhədyanı dəmir yolu xətti tikməyi planlaşdırır. Ümumi dəyəri 541 milyon dollar olan layihə sərnişin və yük daşımalarını gücləndirəcək, iqtisadi və mədəni inteqrasiyanı dərinləşdirəcək.

Layihə Butanın xarici işlər katibi Oum Pema Çodenin Hindistana səfəri zamanı elan olunub. Yeni Dehlidəki görüşdə qərara alınıb ki, inşaatın Hindistan ərazisindəki hissəsini Indian Railways idarə edəcək, Butandakı işləri isə Hindistanın Xarici İşlər Nazirliyi maliyyələşdirəcək.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Bu təşəbbüs Hindistanın Butanın 13-cü Beşillik Planına dəstək məqsədilə ayırdığı 100 milyard rupi dəyərindəki inkişaf paketinə daxildir. Yəni, söhbət yalnız nəqliyyatdan deyil, həm də ikitərəfli münasibətlərin yeni mərhələsindən gedir.

Xüsusilə Gelephu dəhlizi diqqət çəkir – burada Butanın “mindfulness şəhəri” adlı konseptual layihəsi yaradılacaq, məqsəd dayanıqlı turizmi və sağlam həyat tərzini təşviq etməkdir. Samtse xətti isə sənaye yönümlüdür: dolomit və ferrosilisium ixracı üçün geniş potensial təklif edir.

Kokrajhar–Gelephu xətti 69 km uzunluğunda olacaq, 29 körpü, altı stansiya və iki viadukla təchiz ediləcək. İşlərin dörd ilə başa çatması gözlənilir. Banarhat–Samtse xətti 20 km-dir və üç ilə tamamlanacaq. Hər iki xətt elektrikləşdiriləcək və 160 km/saat sürətlə hərəkət edən «Vande Bharat» qatarlarını dəstəkləyəcək.

Yeni xətlər həm sərnişin, həm də yük daşımaları üçün açıq olacaq. Bununla Butan və Hindistan Hind okeanı limanlarına«BBIN» (Banqladeş, Butan, Hindistan, Nepal) dəhlizinə çıxış əldə edəcək.

Ümumilikdə Hindistan sərhədləri boyunca — Çin, Banqladeş, Myanma və Butan istiqamətində — 500 kilometrə yaxın strateji dəmir yolu inşa etməyi planlaşdırır. Layihənin dəyəri təxminən 300 milyard rupidır və 2029-cu ilə qədər tamamlanması nəzərdə tutulur.

Nəticədə, yükdaşımalar sürətlənəcək, turizm genişlənəcək, sənaye daha çox sərmayə cəlb edəcək. Butan məhsullarının Hindistan limanlarına və beynəlxalq bazarlara çıxışı asanlaşacaq. Eyni zamanda tam elektrikləşdirilmiş bu xətlər karbon emissiyasını azaldacaq və ekoloji baxımdan dayanıqlı infrastruktur formalaşdıracaq.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.