Google-un yeni «Journey Aware Bidding» modeli Axtarış reklamlarını dəyişə bilər

Google bütün müştəri yolunu nəzərə alan yeni «Journey Aware Bidding» modeli ilə Axtarış reklamlarının dəqiqliyini artırmağı hədəfləyir.

23.11.25 - 09:47
 0  2
Google-un yeni «Journey Aware Bidding» modeli Axtarış reklamlarını dəyişə bilər
Google-un «Journey Aware Bidding» modelinə dair təqdimat görüntüsü @searchengineland.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Google «Journey Aware Bidding» modeli ilə Axtarış reklamlarını yenidən qurur

«Search Engine Land»in «Search Engine Land» məlumatına görə, Google 2025-ci ildə yeni «Journey Aware Bidding» modelini sınaqdan keçirməyə başlayıb. Şirkət məqsədi açıqladı: kampaniyalar yalnız son mərhələyə deyil, bütün müştəri yoluna əsaslanaraq optimizasiya olunacaq.

Yeni model reklamverənin əsas dönüş hədəfini və əlavə, biddinqə daxil edilməyən mərhələləri birlikdə öyrənir. Bəs bu nə deməkdir? Sadə dillə desək, kim satış hunisinin hər addımını düzgün izləyir və kateqoriyalaşdırırsa, o da daha çox qazanacaq.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Google bütün yolu - ilkin müraciətdən son alışa qədər - xəritələndirməyi, bütün toxunma nöqtələrini isə standart məqsədlər daxilində dönüş kimi işarələməyi tövsiyə edir. Bir sözlə, sistemə nə qədər çox düzgün məlumat ötürsəniz, o qədər də ağıllı nəticə alacaqsınız.

Reklamverənlər uzun müddətdir pərakəndə siqnallardan əziyyət çəkirdi. «Journey Aware Bidding» isə həmin boşluğu doldurur: Google yalnız son kliklə deyil, istifadəçinin bütün yolçuluğu ilə işləyir. Bu da daha səriştəli təkliflər və real biznes nəticələrinə daha yaxın optimizasiya deməkdir.

Hazırda model məhdud qapalı pilotda test olunur. Google nəticələrə əsasən modeli geniş istifadəyə açmağı planlaşdırır. Əslində bu sual hələ açıq qalır: bu yenilik reklam bazarını nə dərəcədə silkələyəcək?

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.