“Google” 2024-cü ildə 39 milyon reklam hesabını bağladı – süni zəka saxtakarlığı ifşa etdi

“Google” süni zəka vasitəsilə 2024-cü ildə 39,2 milyon reklam hesabını bağladı. Saxtakarlıq, dərin feyklər və səhv məlumatlara qarşı ciddi tədbirlər görüldü.

18.04.25 - 09:53
 0  7
“Google” 2024-cü ildə 39 milyon reklam hesabını bağladı – süni zəka saxtakarlığı ifşa etdi
“Google” reklam təhlükəsizliyi tədbirləri ilə bağlı illik hesabat @techcrunch.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

“Google” süni zəka ilə 39 milyon reklam hesabını bağladı – saxtakarlığa qarşı ciddi tədbir

“TechCrunch”-a istinadən verilən xəbərə görə, “Google” 2024-cü ildə 39,2 milyon reklamverən hesabını süni zəka vasitəsilə bağlayıb. Bu, əvvəlki illə müqayisədə üç dəfə çoxdur.

Şirkət bildirib ki, böyük dil modelləri (LLM) və saxta ödəniş məlumatları kimi siqnallar sayəsində çoxlu sayda şübhəli hesablar reklam göstərmədən əvvəl aşkarlanıb. Ümumilikdə, 5 milyarddan çox reklam bloklanıb, 1,3 milyard səhifə silinib.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Hansı sahələrdə pozuntu daha çox olub? ABŞ-da əsas qayda pozuntuları səhv məlumatlar, saxta brendlər, sağlamlıq iddiaları və şəxsiləşdirilmiş reklamlar olub. Hindistanda isə 2,9 milyon hesab bağlanıb və 247 milyon reklam silinib.

Ən çox diqqət çəkən sahə isə dərin feyk reklamlar olub. “Google” bu sahədə 90% azalma əldə etdiyini iddia edir. Bu nəticəyə 30-dan çox siyasət yeniliyi və DeepMind komandası ilə əməkdaşlıq vasitəsilə nail olunub.

Şirkət eyni zamanda 9,100-dən çox seçki reklamverənini yoxlayıb və 10,7 milyon seçki reklamını platformadan çıxarıb. Bu isə 2024-cü ildə dünya əhalisinin yarısının səsverməyə getdiyi kontekstdə xüsusi əhəmiyyət kəsb edir.

Bununla belə, “Google” qeyd edib ki, hər bloklanma insan nəzarətindən keçirilən apellyasiya prosesi ilə dəstəklənir. Yeni mesajlaşma və şəffaflıq siyasətləri də bu sahədə gücləndirilib.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.