Genesis GV60 Magma 2027 təqdim edildi - elektrik performansı yenidən yazılır

Genesis-in 2027 GV60 Magma modeli Los-Ancelesdə təqdim edilib. Güclü performans, “Magma Mode” və virtual sürətlər avtomobili daha emosional edir.

26.11.25 - 09:01
 0  2
Genesis GV60 Magma 2027 təqdim edildi - elektrik performansı yenidən yazılır
2027 Genesis GV60 Magma modelinin yenilənmiş idman xarici görünüşü @caranddriver.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

2027 Genesis GV60 Magma Los-Ancelesdə təqdim olundu - brendin ən güclü elektrik modeli

«Car and Driver» məlumatına görə, Genesis-in yeni performans xəttinin ilk real addımı olan GV60 Magma Los-Anceles avtosalonunda nümayiş etdirilib. Model həm güc, həm də sürücü ilə emosional əlaqə yaratmaq üçün hazırlanıb. Mənbə: «Car and Driver»

Genesis açıq şəkildə bildirir ki, Magma seriyası təkcə BMW M və Mercedes-AMG ilə müqayisə olunmaq üçün yaradılmayıb. Burada məqsəd sürücünün hisslərini oyatmaqdır. Buna görə də GV60 Magma “Magma Mode” adlı xüsusi rejim təqdim edir: paneldə üç dairəli göstərici çıxır, mühərrik və batareya temperaturu, habelə g-force dəyərləri göstərilir.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Süni dəyişmə effektləri yaradan Virtual Gear Shift sistemi isə sürücüyə real mexaniki ötürməyə bənzər təkanlar hiss etdirir. Genesis bu zaman yüksək dövrəli mühərrik səsini də imitasiya edir. Bir sözlə, sükan arxasında “səssiz elektrik” hissi zəifləyir, daha dramatik bir aura yaranır.

Model qısa müddətli Boost rejimində 641 a.g. və 583 lb-ft fırlanma anı, adi rejimdə isə 601 a.g. və 546 lb-ft təqdim edir. Sürətlənmə nəticələri təsirli görünür: 0-60 mil/saat - 3.4 saniyə, 0-124 mil/saat - 10.9 saniyə. Maksimum sürət 164 mil/saatdır. GV60 Performance ilə müqayisədə bu, ciddi yüksəlişdir.

Avtomobil 84 kVt-saatlıq litium-ion batareya ilə gəlir. Lakin yüksək performans səbəbindən standart GV60-a nisbətən daha qısa yürüş məsafəsi gözlənilir. Məsələn, eyni platformadakı Ioniq 5 N-in EPA yürüşü cəmi 221 mildir.

Asqı yenidən tənzimlənib, döngələrdə daha sabit davranış üçün roll mərkəzi dəyişdirilib. Sürücüyə Sprint, GT və fərdiləşdirilə bilən rejimlər təklif olunur. Genesis bildirir ki, Magma sakitliyi də qurban vermir: aktiv səsboğma, səsizolyasiyalı şüşələr və xüsusi qapı izolyasiyası salonu premium səviyyədə saxlayır.

Xarici görünüşdə avtomobil 0.8 düym alçaldılıb, qanadlar genişləndirilib, ön bamperə üçlü hava girişi əlavə olunub. Arxa qanad isə real aerodinamik təzyiq yaradır. 21 düymlük döymə disklər və 275 mm enində təkərlər yalnız Magma üçün hazırlanıb.

Salonda narıncı-boz mövzu, Chamude tipli material və idman tikilişi ön plana çıxır. Brend bildirir ki, Magma üslubu gələcəkdə bütün Genesis modellərinə yayılacaq. Əslində sual budur: bu yeni xətt brendin kimliyini necə dəyişəcək? Cavab isə tezliklə özünü göstərəcək.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.