FTC: Instacart istehlakçıları aldadıb - 60 mln dollar kompensasiya razılaşması

FTC-yə görə Instacart «pulsuz çatdırılma» və «100% məmnunluq» vədləri ilə aldatma edib. Şirkət 60 mln dollar geri ödənişə razılaşıb.

26.12.25 - 09:02
 0  1
FTC: Instacart istehlakçıları aldadıb - 60 mln dollar kompensasiya razılaşması
Instacart loqosu və tətbiq görüntüsü @techcrunch.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

FTC iddiaları: Instacart 60 milyon dollar geri ödəniş etməyə razılaşıb

«TechCrunch» yazır ki, Instacart ABŞ Federal Ticarət Komissiyasının (FTC) şirkətin istehlakçıları yanlış reklamla aldatdığına dair iddialarını nizamlamaq üçün 60 milyon dollar məbləğində geri ödəniş etməyə razılaşıb.

FTC-nin açıqlamasına görə, Instacart-ın «pulsuz çatdırılma» iddiası çaşdırıcıdır: müştərilər yenə də məcburi xidmət haqqı ödəyir və bu xərc sifarişin ümumi məbləğinin 15%-dək arta bilməsinə səbəb olur.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Komissiya həmçinin bildirir ki, platformanın «100% məmnunluq zəmanəti» vədi də düzgün təsəvvür yaradır. Bu ifadə sanki tam geri ödəniş veriləcəyini düşündürür, amma real vəziyyətdə - məsələn gecikmiş çatdırılma və ya qeyri-peşəkar xidmət zamanı - adətən bu baş vermir. Bəs onda «zəmanət» nə deməkdir?

FTC-nin iddiasına əsasən, Instacart sifarişlə bağlı problemin bildirildiyi «self-service» menyusunda geri ödəniş seçimini gizlədib. Nəticədə istifadəçilər elə biliblər ki, yalnız gələcək sifariş üçün kredit ala bilərlər, geri pul yox.

Agentlik bildirir ki, Instacart Instacart+ üzvlüyünə qoşulma şərtlərini də aydın göstərməyib: pulsuz sınaq müddətinə qeydiyyat zamanı, sınaq bitəndən sonra ödəniş tutulacağı açıq izah edilmədiyi üçün bəzi istifadəçilər məlumatlı razılıq olmadan ödənişlə üzləşiblər. FTC-yə görə, həmin şəxslərə razılaşma nəticəsində geri ödəniş ediləcək.

FTC-nin İstehlakçıların Müdafiəsi Bürosunun direktoru Kristofer Mufarrige bəyanatda bildirib ki, qurum onlayn çatdırılma xidmətlərini izləyir ki, rəqiblər qiymət və çatdırılma şərtləri üzrə şəffaf şəkildə yarışsınlar.

Instacart isə blog paylaşımında razılaşmanı təsdiqləyib, amma «hər hansı səhv hərəkət» iddialarını rədd edib. Şirkətin sözlərinə görə, FTC-nin araşdırmasının əsası «fundamental olaraq qüsurlu» olub. Bir sözlə, ödəyirlər, amma günahı qəbul etmirlər.

Materialda qeyd olunur ki, razılaşma Instacart-ın başqa bir tənqid dalğası fonunda gəlir: son araşdırma şirkətin süni zəka ilə işləyən qiymət alətinin eyni mağazada eyni məhsula bəzi müştərilər üçün fərqli qiymət göstərə bildiyini irəli sürüb. Instacart buna cavab olaraq bildirib ki, qiymətləri pərakəndə satıcılar müəyyən edir, alət vasitəsilə aparılan qiymət testləri isə təsadüfidir və istifadəçi məlumatlarından təsirlənmir.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.