Fransada yeni texnologiya: naqilsiz yüklənən elektromobillər test mərhələsində
Paris yaxınlığında 1,5 km-lik magistral sahəsində elektromobillər 300 kVt gücü ilə naqilsiz enerji alır. Bu, Tesla-nın Supercharger sistemindən daha sürətlidir.
Fransada elektromobillər üçün naqilsiz enerji magistralı - 300 kVt-lıq inqilab!
«TechRadar» xəbər verir ki, Paris yaxınlığında yerləşən A10 magistralının 1,5 km-lik hissəsi elektromobilləri 300 kVt gücü ilə naqilsiz enerji ilə təmin edə bilir. Bu sınaq «Charge as you Drive» layihəsinin bir hissəsidir və Electreon, Gustave Eiffel Universiteti ilə Vinci şirkəti tərəfindən həyata keçirilir.
Magistralın səthi altına yerləşdirilən induksiya spiral sistemləri sayəsində avtomobillər hərəkət zamanı enerji qəbul edir. Vinci-nin məlumatına görə, ilkin nəticələr çox «təşviqedici» olub - saniyədə 300 kVt-lıq enerji ötürülüb, sabit şəraitdə isə orta güc 200 kVt təşkil edib.
Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Hazırda sınaqlarda yalnız bir yük maşını, bir mikroavtobus, bir minik avtomobili və bir avtobus iştirak edir. Onlar xüsusi qəbuledici cihazlarla təchiz olunublar ki, bu da batareyaları hərəkətdə doldurmağa imkan verir.
Böyük miqyasda tətbiq ediləcəyi halda, bu texnologiya elektromobillərin batareyalarını kiçiltməyə və həmçinin onların çəkisini azaltmağa kömək edə bilər. Nəticədə istehsal xərcləri, karbon izi və material istifadəsi də azalacaq. Düşünün ki, artıq dayanıb enerji toplamağa da ehtiyac olmayacaq!
Hazırda yalnız Fransada açıq yollarda bu cür sınaq aparılır, lakin Almaniyada avtobus xətləri, İsveçdə taksilər və ABŞ-da yük maşınları ilə oxşar təcrübələr artıq başlanıb.
Əslində, naqilsiz dinamik enerji ötürülməsi ideyası yeni deyil - ilk sınaqlar hələ 2010-cu ildə aparılmışdı. Amma indi texnologiya real yollar üçün kifayət qədər yetkin səviyyəyə çatıb.
Porsche artıq statik naqilsiz enerji ötürülməsini kommersiya səviyyəsinə çıxarıb - 11 kVt-lıq naqilsiz enerji yastığı yeni Cayenne EV modellərində təklif olunur.
Lakin yeni induksiya döşənmiş yolların kütləvi çəkilməsi bahalı və infrastruktur baxımından çətin olacaq. Vinci-nin planı isə yükdaşıma sektorunu elektrikləşdirməni sürətləndirməkdir. Bu sahə Fransanın istixana qazı emissiyalarının 16 faizdən çoxuna cavabdehdir.
Bəs hökumətlər bu bahalı infrastruktura nə dərəcədə sərmayə qoyacaq? Əslində, bu sual hələ açıq qalır. Amma bir şey aydındır - elektromobil gələcəyi bu cür yollardan keçəcək!
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

