Ferrari Elettrica təqdim olundu – 1000 at güclü elektrik möcüzə

Ferrari yeni Elettrica modelini təqdim etdi: dörd mühərrik, 1000+ at gücü, 530 km məsafə və 2,4 saniyəyə 100 km/s sürət. Əsl italyan enerjisi!

13.10.25 - 09:36
 0  8
Ferrari Elettrica təqdim olundu – 1000 at güclü elektrik möcüzə
Ferrari Elettrica elektrik superkarının nümayiş zamanı görünüşü @caranddriver.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Ferrari Elettrica təqdim olundu – elektrik dövründə italyan gücü!

«Car and Driver» məlumatına görə, Ferrari öz ilk elektrik avtomobilini – hələlik Elettrica adlandırılan modeli – rəsmi şəkildə təqdim edib. Yeni model dörd elektrik mühərriki ilə 1000-dən çox at gücü hasil edir və 2,5 saniyədən az müddətdə 60 mil (96 km/s) sürətlənə bilir.

Yeni şassi artıq ictimaiyyətə nümayiş etdirilib. O, batareya, asqı və mühərrik sistemlərini birləşdirir. Modelin təqdimatı üç mərhələdə keçirilir: birinci tamamlanıb, digər ikisi isə 2026-cı ilin birinci və ikinci rübündə gözlənilir.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Dizayn baxımından Elettrica 4 qapılı kuzov, 116,5 düymlük baza və 2,3 ton çəkiyə sahibdir. Lakin Ferrari hələ də avtomobilin sedan, kupe-sedan, yoxsa SUV olmasını gizli saxlayır.

Mühərriklər tamamilə Ferrari tərəfindən hazırlanıb: hər oxa iki mühərrik quraşdırılıb və onlar müstəqil işləyərək ideal dartma balansı yaradır. İstəyə görə ön mühərrikləri ayırmaq və arxaötürücü rejimə keçmək mümkündür – bunun üçün sükanındakı e-Manettino rejimini seçmək kifayətdir.

Daimi maqnit sinxron tipli mühərriklər karbon lifli korpusda yerləşir. Ön mühərriklər 30.000, arxa mühərriklər isə 25.500 dövr/dəq sürətlə fırlanır. Ümumi güc 1000 CV-dən çox, bəzi hesablamalara görə 1113 at gücünə çatır.

Ferrari 0-60 mil sürətlənməni 2,4 saniyə kimi göstərir, lakin real testlərdə bu göstəricinin 2,2 saniyəyə enəcəyi gözlənilir. Maksimum sürət isə 193 mil (təxminən 310 km/s) olacaq.

Səs məsələsində mühəndislər süni effektlərdən uzaq durublar: mühərrikin real vibrasiyası sensorlar vasitəsilə götürülərək təbii şəkildə gücləndirilir. Beləliklə, Elettrica-nın səsi orijinal qalır.

Batareya sistemi Ferrari tərəfindən hazırlanıb və 15 moduldan ibarətdir. Hər modulda 14 SK hüceyrə var, ümumi tutum 122 kVts təşkil edir. Avtomobil 530 km-dən çox məsafə qət edə bilir, 800 voltluq sistem isə 350 kVt-lıq DC doldurucuda 15 dəqiqəyə 70 kVts enerji qəbul edir.

Üçüncü nəsil aktiv asqı sistemi Multimatic ilə birgə yaradılıb. Elektrik mühərriki amortizatorun içindəki mexanizmi idarə edir və amortizasiya real vaxtda tənzimlənir. Əyləclər isə karbon keramika materialındandır – ön tərəfdə 6 porşenli kaliperlər, arxada isə 4 porşenli sistem mövcuddur.

Ferrari Elettrica-nın satış tarixi hələ açıqlanmayıb, amma brend ilin sonuna qədər əlavə məlumat paylaşmağı planlaşdırır. Ferrari elektrik dövrünə öz tərzində, güclə və inamla qədəm qoyur. Bəs sizcə, elektrik Ferrari də benzinli modellər qədər həyəcan yaradacaqmı?

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.