Facebook və Instagram-da fırıldaq reklamlar - Meta-nın 3 mlrd dollarlıq qalmaqalı

Reuters araşdırması iddia edir ki, Meta Çindən gələn fırıldaq reklamlar hesabına 3 mlrd dollardan çox gəlir əldə edib. Detallar xəbərdə.

25.12.25 - 09:23
 0  4
Facebook və Instagram-da fırıldaq reklamlar - Meta-nın 3 mlrd dollarlıq qalmaqalı
Facebook və Instagram loqoları fonunda Meta ilə bağlı xəbərin illüstrasiyası @techspot.com

Mediahub.az-da reklam xidməti

Mediahub.az-da reklam xidməti

Reuters: Meta Facebook və Instagram-da fırıldaq reklamlardan milyardlar qazanıb

«TechSpot» yazır ki, Reuters-in araşdırmasına görə Meta Facebook və Instagram-da yayımlanan fırıldaq reklamlar hesabına Çindən ötən il 3 milyard dollardan çox gəlir əldə edib.

Məlumata görə, söhbət qanunsuz qumar, pornoqrafiya və digər uyğunsuz məzmunu təbliğ edən reklamların daxil olduğu fırıldaq kampaniyalardan gedir. Reuters-in yazdığına əsasən, bu məbləğ Meta-nın həmin il Çindən əldə etdiyi 18 milyard dollarlıq ümumi reklam gəlirinin təxminən 19 faizinə bərabərdir.

Son Xəbərlər
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası

Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung-un Üçqatlanan Telefonu

Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7
Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon

Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.

Araşdırmada həmçinin xatırladılır ki, Reuters daha əvvəl Meta-nın qlobal gəlirinin 10 faizinin saxta reklamlardan gəldiyini dərc etmişdi. Bir sözlə, problem yeni deyil - sadəcə miqyası yenidən gündəmə gəlib.

Bildirildiyinə görə, Meta daxilində aparılan araşdırma platformalarda göstərilən reklamların təxminən 25 faizinin Çindən gəldiyini müəyyən edib. Həmin fırıldaq reklamların bir hissəsi Tayvan, ABŞKanada istifadəçilərini hədəfləyib.

İstintaq materiallarında şirkətə sosial şəbəkələrdə uşaqlar və gənclər üçün «artan zərəri» azaltmaq məqsədilə ciddi investisiya tövsiyə olunduğu da qeyd edilir. Bəs bu yenilik bizə nə verəcək? Əslində sual daha genişdir: platformalar bu riskləri nə qədər vaxtında görür və nə qədər sərt reaksiya verir?

Reuters-in yazdığına görə, Meta bir müddət Facebook, Instagram və WhatsApp-da reklam fırıldaqlarına qarşı xüsusi qrup yaradıb və komanda 2024-cü ilin sonunadək fırıldaq reklamları təxminən 50 faiz azaltmağa nail olub. Lakin sonradan bu qrup Mark Zuckerberg-in müdaxiləsindən sonra ləğv edilib və növbəti aylarda saxta reklamların sayı nəzərəçarpacaq dərəcədə artıb.

Araşdırma iddia edir ki, Meta problemin miqyasını bilə-bilə daha sərt addım atmayıb, çünki bu, gəlirlərə təsir göstərə bilərdi. Facebook-da məhsul idarəçiliyi üzrə keçmiş yüksəkvəzifəli rəhbər Rob Leathern isə Reuters-ə deyib ki, platformalardakı fırıldaq reklamların həcmi «müdafiə olunası deyil» və şirkət məsələni fövqəladə rejimdə həll etməlidir.

Meta-nın sözçüsü Andy Stone Reuters-ə açıqlamasında bildirib ki, anti-fırıldaq qrupu əvvəldən müvəqqəti nəzərdə tutulub və Zuckerberg onun ləğvini birbaşa tapşırmayıb. Stone əlavə edib ki, Meta-nın rəhbəri dələduzluq və digər yüksək riskli təhdidlərlə məşğul olan komandaların Facebook, Instagram və şirkətin digər xidmətlərində fırıldağın bütün formalarını azaltmaq üçün «səyləri ikiqat artırması» göstərişini verib.

Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?

like

dislike

love

funny

angry

sad

wow

Anar Mirzəyev Bu, mənim sevdiyim işdir və bu işdən zövq alıram. Xəbər və məqalələr yaratmaq, onları araşdırıb təqdim etmək mənim üçün çox maraqlıdır. Oxucularla dəyərli və maraqlı məlumatları paylaşmaqdan böyük məmnunluq duyuram.