Deepti Veluri Publicis-in istehsalını idarə edəcək, «Leona» süni zəka platforması işə düşdü
Publicis Groupe Deepti Velurini istehsal rəhbərliyinə gətirib və yeni AI platforması «Leona»nı təqdim edib. Şirkət süni zəkanı biznesinin mərkəzinə qoyur.

Publicis Deepti Velurini istehsal rəhbərliyinə gətirdi və «Leona» süni zəka platformasını təqdim etdi
«Adweek» məlumatına görə, Publicis Groupe qlobal istehsal rəhbərliyinə Deepti Velurini gətirib və yeni süni zəka platforması «Leona»nı təqdim edib. Bu addım şirkətin süni zəkanı biznesinin mərkəzinə yerləşdirmə strategiyasının tərkib hissəsidir.
Reklam sənayesi sürətlə dəyişir və süni zəka artıq istehsal proseslərini köklü şəkildə yeniləyir. Publicis isə bu transformasiyanın ön sırasındadır və innovasiyalara əsaslanaraq istehsal strukturunu yenidən formalaşdırır.
Son Xəbərlər

Xiaomi 15 Ultra Qlobal Versiyası
Xiaomi yeni flaqman modeli Xiaomi 15 Ultra-nı qlobal satışa çıxaracağını təsdiqlədi. HyperOS 2.0 ilə yeni dövr başlayır!

Samsung-un Üçqatlanan Telefonu
Samsung, Galaxy Unpacked tədbirində üçqatlanan telefon konseptini təqdim etdi. Yeniliklər haqqında daha çox məlumat əldə edin.

Realme GT 7: Ən Ucuz Smartfon
Snapdragon 8 Elite çipi ilə Realme GT 7 fevral ayında təqdim ediləcək. Yeni xüsusiyyətlər və uyğun qiymət gözləyir.
Yenilik çərçivəsində holdinq Velurini qlobal səviyyədə istehsal üzrə baş direktor vəzifəsinə təyin edib. Bu, Publicis-də yeni yaradılmış vəzifədir və o, şirkətin bütün istehsal studiyalarına, mərkəzlərinə və həmçinin PXP kimi süni zəka əsaslı platformalara rəhbərlik edəcək.
Veluri bundan öncə Epsilon şirkətində texnologiya və transformasiya üzrə baş direktor olub. Onun Publicis-dəki əsas missiyası — məlumatların, texnologiyanın və ölçmə sistemlərinin inteqrasiyası vasitəsilə istehsal imkanlarını süni zəka dövrünə uyğunlaşdırmaqdır.
Şirkət bu strategiyanı gücləndirmək məqsədilə «Leona» adlı yeni platformanı təqdim edib. Publicis onu «agent əsaslı süni zəka məzmun mühərriki» kimi xarakterizə edir. Sadə dillə desək, Leona şirkətin böyük məlumat bazasından istifadə edərək yaradıcı məzmunu formalaşdırmağa və fərdiləşdirməyə imkan verir.
Ekspertlərə görə, bu yanaşma reklam sektorunda süni zəkanın rolunu dəyişdirəcək. Artıq «köməkçi» mərhələsi bitmək üzrədir — indi AI tamhüquqlu yaradıcı tərəfdaş kimi çıxış edir.
Publicis üçün bu həm texnoloji, həm də strateji dönüş nöqtəsidir. Çünki əsas sual hələ də aktualdır: süni zəka yaradıcı ola bilərmi? Şirkət görünür, bu suala praktik cavab tapmağa çalışır.
Bu xəbəri necə dəyərləndirirsiniz?






